Gå til innhold

512 eller 1024 ram

Demantios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har selv akkurat oppgradert fra 512 til 1024 på min bærbare og hvis du spiller litt på pc'en din eller driver med vide/bilde redigering burde du ha 1024! Jeg merker stor forskjell på nyere spill som Doom 3 og Call of Duty med 1024 ram, også video/bilde redigering går nå fortere enn noengang før.

Lenke til kommentar
har selv akkurat oppgradert fra 512 til 1024 på min bærbare og hvis du spiller litt på pc'en din eller driver med vide/bilde redigering burde du ha 1024! Jeg merker stor forskjell på nyere spill som Doom 3 og Call of Duty med 1024 ram, også video/bilde redigering går nå fortere enn noengang før.

Jeg tviler ikke, nå har jeg 512, er hypp på å kjøpe ihvertfall 512 til

Lenke til kommentar

alle sier at det holder med 512 mb ram, og det gjør det forsøvidt, men hvis du kjøper 1024 så skal jeg love deg at du alldri mere beveger deg ned på 512. 1024 er en så stor fryt å jobbe med at det er helt sykt, alldri lagg i spill. kan kopiere filer samtidlig som du spiller doom3. kan skrive /quit i doom3 og være på skrivebordet på 0.1 sek å helt uten ventetid for at rammen skal sammle seg. du kan starte rett på noe annet. pc'n blir så sinnsyko mye bedre......

Lenke til kommentar

Med nye nettlesere som firefox og mange programmer kjørende på en gang er 512 MB minne ofte i minste laget, ofte er firefoxen min oppe i over 150-170 MB minnebruk. I Skrivende øyeblikk litt over 512 MB minne i bruk i tillegg til en pagefile på ca 430MB. Eneste jeg kjøre er mirc, itunes, firefox og msn, de to siste selfølgelig med mange vinduer oppe. Dvs uten bruk av spill bare på desktop kan det være nyttig med minimum 768MB minne eller da 1024 som er bedre om en kan utnytte dual ddr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...