helibear Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei. ringte brukerstøtte siemens i norge. sa jeg hadde kjøpt m65 på telebuttikken, trengte oppgradering. Ikke no problem sa den hyggelige mannen hva er ditt navn og adr, så sender vi deg en datakabel gratis,, kom i dag fra Tyskland med budbil lev på jobben,, wow hvilken service DCA510.. gratulerer Siemens, 15 min oppgradering så var det gjort... Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hei! dette høres bra ut, hva er service nr. til siemens support? skal ringe selv! Lenke til kommentar
vgard Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ja, sleng over det nummeret, må ringe selv. Har nylig kjøpt meg en CX65. Ganske grei telefon, men gratis datakabel sier jeg ikke neitakk til.. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hei. ringte brukerstøtte siemens i norge. sa jeg hadde kjøpt m65 på telebuttikken, trengte oppgradering. Ikke no problem sa den hyggelige mannen hva er ditt navn og adr, så sender vi deg en datakabel gratis,, kom i dag fra Tyskland med budbil lev på jobben,, wow hvilken service DCA510.. gratulerer Siemens, 15 min oppgradering så var det gjort... Ja sleng over nr.. enten hær eller på PM Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hm, funker en slik datakabel på C65 også eller? Kan man bruke den til mer enn bare å oppdatere firmware? Har ikke noe i mot det nummeret jeg heller! Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det er vel dette nummeret: 22 70 84 00 Siemens kundestøtte. Står jo i Brukerhåndboken til Siemens telefoner. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 ja, det er vel det... men det er åpent man-fre 09-18 tror jeg.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det er vel dette nummeret: 22 70 84 00 Siemens kundestøtte. Står jo i Brukerhåndboken til Siemens telefoner. Ok... Hva kan man bruke kabelen til? Bare oppgradere firmware? Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Du kan bruke kabelen til mer enn å oppgraderer FW, du kan flytte bilder, ringetoner synke tlf. med outlook osv. Det går ikke så fort (ca. 5 kb/s med DCA510), men det er da gratis. Lenke til kommentar
SunSun Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 supert av siemens!! men jeg har ikke peiling på hva jeg skal si når jeg ringer. er det noen som har ringt som kan si hva de spurte om og hva argumentet for å få den var???? Lenke til kommentar
MiDiA Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 supert av siemens!! men jeg har ikke peiling på hva jeg skal si når jeg ringer. er det noen som har ringt som kan si hva de spurte om og hva argumentet for å få den var???? lurer på det jeg og..... Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg ringte å lurte på hvordan man kunne oppgradere telefonen siden den var ustabil. (Spilte litt dum) Men da spurte hun hvor jeg bodde (Porsgrunn) og hun sa det var et service-verksted her så da måtte jeg dra innom dit. Hun sa de sendte bare datakabel til folk som bor langt unna. Så si du bor hos noen du kjenner langt unna så får du de til å sende... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg ringte å lurte på hvordan man kunne oppgradere telefonen siden den var ustabil. (Spilte litt dum) Men da spurte hun hvor jeg bodde (Porsgrunn) og hun sa det var et service-verksted her så da måtte jeg dra innom dit. Hun sa de sendte bare datakabel til folk som bor langt unna.Så si du bor hos noen du kjenner langt unna så får du de til å sende... Jeg bor på Notodden, og fikk gratis kabel. Han sa at Oslo var nærmeste serviceverksted, så da fikk jeg heller en kabel. Jeg spilte også litt dum, og lurte på hva jeg kunne gjøre for å få oppgradert telefonen. Han sa det var flere alternativer, kabel eller verksted. Når vi snakka om kabel, spurte jeg om jeg kunne skaffe en slik fra dem, og da sa han at de hadde en kampanje gående pga. den feilen med høyt batterivarsel, hvor de deler ut gratis kabel til de som bor for langt unna verksted. Slik var det jeg "argumenterte". Det er egentlig ikke så mye å krangle på. Det er vel heller snakk om de syns du bor for langt unna... Endret 27. september 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ringte nå jeg også.. fikk gratis kabel til min S65:) Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 fikk min kabel i postkassen idag! dritbra :!: de spurte også hvor jeg bodde, og jeg sa at jeg bodde i Halden. Sarpsborg har verksted og det ligger ca 20km fra Halden. Jeg fikk kabelen for det Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Min kom også i dag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå