chubby_man Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Er det noen som vet noen linker, info eller når det kommer? Lenke til kommentar
Fro Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 18:32, chubby_man skrev:Er det noen som vet noen linker, info eller når det kommer? Må nok vente til E3. Er ikke sikkert at det er AA som kommer. Men et Medal of Honor spill kommer! Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Det heter Medal of Honor : Frontline og kommer til alle konsollene. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Beklager, jeg tok feil. My bad. Medal of Honor : Frontline er et nytt spill som er i utvikling for PS2 og Gamecube. Medal of Honor : Allied Assault er en port av PC-versjonen med forbedret grafikk, og det kommer altså til Xbox. Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Hva tror du er best frontline eller Allied assault? Blir det multiplayer? Lenke til kommentar
Fro Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 20:24, Roamer skrev:Beklager, jeg tok feil. My bad. Medal of Honor : Frontline er et nytt spill som er i utvikling for PS2 og Gamecube.Medal of Honor : Allied Assault er en port av PC-versjonen med forbedret grafikk, og det kommer altså til Xbox. Det er nok ganske klart at AA kommer, men det er faktiskt ikke sikker. Det har blitt noen skriverier om at EA ikke gir ut AA til XBOX, men en annen MOH tittel.. Vi får se på E3. Men det hadde jo vært fett med AA på XBOX Live! Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 eneste Medal of honor spill jeg har hørt skal til konsoller, er Frontline som kommer til Xbox,GC og PS2. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 13:28, AciD18 skrev:eneste Medal of honor spill jeg har hørt skal til konsoller, er Frontline som kommer til Xbox,GC og PS2. Frontline er ikke bekreftet til XBOX... Jeg tror heller AA kommer, når du tenker på online aspektet! Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 leste et sted at det var annonsert frontline på xbox også.....men kanskje siden ikke har det fra offisielt hold...men de pleier være veldig pålitelige... Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Electronic Arts har vel mest lyst til å gi ut Allied Assault på Xbox,men kan ende med å gi ut Frontline. Grunnen er at EA avventer onlinesatsingen til Xbox for så å bestemme hvilket spill de vil gi ut. Fungerer XboxLive slik det er tenkt gir de nok ut Allied Assault. Fungerer det ikke gir de ut Frontline. Ingenting er bestemt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå