the animal Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jeg har nå satt sammen en pc for en venn spec XP2400 Epox 8rda+ gamer edition(eller noe sånt) 512 TWINMOS 333 mhz 120 gb hardsik DVD brenenr sapphire 9600SE tokk meg to dager å få lagt inn windows fikk masse feil meldinger under install alla: DRIVER_CORRUPTET_MMPOOL og BAD_ett eller annet men etter at jeg satt inn ny ram GEIL fikk jeg omsider lagt inn windows. men nå som twinmos brikken er inne igjen kommer det blåskjerm og pcen starter seg på nytt men det skjedde også med GEIL rammen da hva kan jeg gjøre? er veldig fortvilet her Lenke til kommentar
rottert Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvilken windows? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Win XP PRO orginal Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Høres ut som det er minnet som er problemet. har du kjørt memtest? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Høres ut som det er minnet som er problemet. har du kjørt memtest? kan du linke til nedlastningen Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Høres ut som det er minnet som er problemet. har du kjørt memtest? kan du linke til nedlastningen Prøv Google! Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) er nok de twinmos brikkene som ikke er helt inntakte.. windows bruker jo tross alt nesten over halvparten.. kjør de gjennom en memtest, finner du feil sender du brikkene i retur Endret 24. september 2004 av kjaks Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjipt at TwinMOS brikkene i dag er så ustabile/ukompatible.... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjipt at TwinMOS brikkene i dag er så ustabile/ukompatible.... Ikke hvis du har Intel-system Jeg har bygd mange Intel-system med Twinmos-minne. Aldri noe problem med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå