Drizt Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Lånte en s-video kabel til en kompis. Denne fulgte med gfx kortet mitt som er et Abit Siluro Gf4ti4400, og har 9 pinner på inngangen. Det viste seg alle pinnene var mer eller mindre blitt bøyd når jeg fikk den tilbake og nå klarer jeg ikke å rette disse på plass. Lurte på hvor jeg kunne få ta i en ny kabel uten å kjøpe nytt kort. Mvh Drizt Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Søk etter S-Video kabel hos f.eks Komplett. Ellers så selger Biltema veldig billige S-Video kabler til ca 30,- Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har du forsøkt med godt lys, en mikroskrutrekker og godt humør? Det går somregel å bøye de på plass. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har du forsøkt med godt lys, en mikroskrutrekker og godt humør? Det går somregel å bøye de på plass. Viktig med godt humør, spesielt når den siste pinnen du retter ut knekker :-) Det hverfall lov å prøve Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Har en "vanlig" kabel som går inn i boksen(tv). Men den som går inn på grafikkortet har 9 pinner. Vanlig S video har bare 4 pinner. Bruker en overgang til grafikkortet. Selger bare standarde s video både på biltema og komplett. Endret 24. september 2004 av Drizt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå