Christahh Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Idag startet dagen som alle dager starter; Trøtt, kaldt på rommet OSV Smører mat, spiser. og stikker på skolen Kommer hjem etter 3 timer med Webdesign, sjekker postkassa og JAGGU, der har HK'et mitt kommet på posten stikker og henter HK, skrur av maskin, trekker ut alt av kabler. Åpner så opp kabbet; tar ut alt av kabler inni OSV så, da var vel alt klart for å sette i nytt HK men ikke det nei, her var det lite med plass til det hovedkortet så her sitter jeg da, uten nytt HK og CPU kjøler Så mitt spørsmål: Ingen snille sjeler som bor i tr.heim som har et Vanlig ATX "kontorkabb" som står og samler støv? har 100 kr etter kjøpet. ALT mottas med stor takk da dette virkelig setter en stoppe på Helgegleden PS: kan godt bytte hvis noen vil ha en Floppy Endret 24. september 2004 av Christahh Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Prøv her, eller kjøp dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå