Shikaru Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hei jeg veit ikke hvilket program jeg helst burde lage template i .. jeg er ikke god i flash så det funker dårlig trur jeg .. alt jeg lager i flash er animasjoner uansett men råd og tips hadde vært fint. Endret 24. september 2004 av Gohan Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 www.htmldog.com er stedet for sånt... Med andre ord: Lær deg HTML og CSS, og drit i templates Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 jamen html er så slit og css kan jeg i hvertfall ikke .. liksom ikke inne på html "verden" Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jamen html er så slit og css kan jeg i hvertfall ikke .. liksom ikke inne på html "verden" Jeg brukte 3 dager på å lære meg det grunnleggende ved HTML og CSS... Det er utrolig gøy når du kommer igang Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jamen html er så slit og css kan jeg i hvertfall ikke .. liksom ikke inne på html "verden" Jeg brukte 3 dager på å lære meg det grunnleggende ved HTML og CSS... Det er utrolig gøy når du kommer igang enig, dritkjipt å lese, men noe må man jo kunne for å starte på det som er gøy også da. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du får håpe på drittvær i høstferien du da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 skal lane hele høstferien jeg så da har jeg sikkert litt tid ^^ Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvis du skal lære deg HTML fra bunnen av, så anbefaler jeg at du ALLDRI ALLDRIALLDRIALLDRI A L L D R I (!!!!!!!!) prøver å lage en layout med tabel. ALLDRI! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 hehe greit. har lagd en prøve side i html nå men siden jeg bruker smart ftp og det mare monger får jeg desverre ikke vist dere det Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Få "tak i" Dreamwaver & Photoshop på en eller annen måte. Da er du godt i gang med verktøyet. Men skal du lære å lage templater, så lær deg Html først, for da kan du modifisere i det uendelige Endret 25. september 2004 av Tready Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 jeg har både photoshop og og dreamweaver .. får ikke helt til det der i photoshop egentlig ... også veit jeg på en måte ikke hvordan jeg setter det inn i html koden.. jeg skal liksom prøve og lage en side i html uten og bruke dreamweaver jeg da ... det som var egentlig hele poenget mitt og prøve det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg skal liksom prøve og lage en side i html uten og bruke dreamweaver jeg da ... det som var egentlig hele poenget mitt og prøve det. hvorfor det? dreamweawer er jo best. pixel2life.com -der er det er hel haug med photoshoptutorials. og til de linkene som aldri har blitt vist her på forumet før: http://www.w3schools.com http://www.htmldog.com/ gjør akkurat slik det står der. så har du lært deg det i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå