razer Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Som topic sier, hvor mye får du i 3dmark05? (litt tjuvstart men ) Ta med CPU, Skjermkort, Hovedkort, Ram og klokk! Endret 24. september 2004 av razer Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 det får en si.. (bare) to timer før slipp Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Drit bra dette posten Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Skulle akuratt til å lage en lik post! Men jeg var litt for treig som vanlig Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 snekkern lagde en for 2 uker siden ¨kommer vel med score i morgen Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 tipper jeg får 1000 poeng elns Lenke til kommentar
razer Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) snekkern lagde en for 2 uker siden ¨kommer vel med score i morgen Dooh! tenkte jeg skulle være først ute denne gangen, såg ikke noen annen post heller Jaja... edit: såg at posten til snekker'n var stengt Endret 24. september 2004 av razer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Noen som har link til hvor jeg får lastet det ned 3dmar05 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Noen som har link til hvor jeg får lastet det ned 3dmar05 er ikke ute ennå Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvem peip om at den skulle ut midnatt? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Lurer jeg også på. Det har faen meg kommet en ny countdown jo. Fuck i hell Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kommer ikke før onsdag nå iallefall Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Noen som ser et mønster? Første: O Andre: W 3,4,5(?): N,E,D(?) Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Tipper jeg får 5k på denne testen vettu... 3dmark 01 score fikk jeg 10000 på, så fikk jeg nesten 7500 på 3dmark 03, så får jeg sikkert 5000 poeng på denne... helvete, det er noe galt med pcen min, får dritt score i 3dmark 01... Har GF FX5950 Ultra, Ti4600 korta får mer i score en jeg får... :\ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 snekkern lagde en for 2 uker siden ¨kommer vel med score i morgen Jepp , lagde en post ja , dette i håp om at den ble respektert for det den var nemmelig en post for å poste score i , men den gang ei Det tok ikke mange minutene for den var ødlagt akkurat som denne er , desverre er det nesten håpløst her på forumet å lage en post for noe og samtidig få folk til å respektere dette Ba derfor mod om å stenge den jeg lagde , beklagelig at ingen har respekt for det som gjøres her Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 snekkern lagde en for 2 uker siden ¨kommer vel med score i morgen Jepp , lagde en post ja , dette i håp om at den ble respektert for det den var nemmelig en post for å poste score i , men den gang ei Det tok ikke mange minutene for den var ødlagt akkurat som denne er , desverre er det nesten håpløst her på forumet å lage en post for noe og samtidig få folk til å respektere dette Ba derfor mod om å stenge den jeg lagde , beklagelig at ingen har respekt for det som gjøres her Sant det. Eneste måten å lage en tråd på er å lage den når man kan legge inn resultater. Regner med denne også er stengt inne 3DMark05 kommer, så da får vi heller lage en da, som vi legger inn resultater på. Enig med deg Snekker'n. Rart at folk ikke klarer å la være å spamme, å bare legge inn resultater istedet for piss. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 snekkern lagde en for 2 uker siden ¨kommer vel med score i morgen Jepp , lagde en post ja , dette i håp om at den ble respektert for det den var nemmelig en post for å poste score i , men den gang ei Det tok ikke mange minutene for den var ødlagt akkurat som denne er , desverre er det nesten håpløst her på forumet å lage en post for noe og samtidig få folk til å respektere dette Ba derfor mod om å stenge den jeg lagde , beklagelig at ingen har respekt for det som gjøres her Forstår rett og slett ikke vitsen med å lage en post der dere spør etter poeng i ett program som ikke finnes enda. Klart det blir mye krøll da .. Hva med å vente til programmet faktisk blir release, så kan vi heller diskutere fram til da. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 denne poste (i likehet med snekker'n sin) flyter ut i prat og off topic. Vi venter med slike poster til programmet faktisk er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg