CIder Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei!. Kjøpte k700 for 4 dager siden. Når jeg lader den tar det bare rundt 30 minutter før batteriet er fullt?. Noen andre som har det sånn?. Har nyeste firmware på den også. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Skjønner ikke problemet ditt Er det ikke bare bra at den lader så fort da? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Hehe,joda er jo forsåvidt bare fint det!. Men det står jo i manualen at den skal lades minst 4 timer. Og jeg har lest her på forumet om personer som lader i 24 timer osv. Synes bare det var merkelig jeg.... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 det er førstegangslading... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Selv om måleren viser fullt så betyr det ikke at batteriet er fullt! Lenke til kommentar
duda Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 det er grunnen til at batteriet til k700i ikke fungerer som det skal. laderen lader for fort. unormalt. batteri indikator viser feil, og tror at ladingen er ferdig når den ikke er det. så en FW vil fikse dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå