Tungsten Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har akkurat montert min A64 3200+ boxed, både i hk boka og blekka som følger med står det at du må passe på at låsemekanisme er innunder "låsebolten"... problemet mitt er at jeg har inngen slik låse hake , det er 2 varianter på bildene. ASCII alert 1. Variasjon 1: ---| | |--- |__ Variasjon 2 ---| | |--- |__| Min utgave ---| | |--- | Ikke noe som er brekt av her, og kjøleren sitter godt imo, men jeg er ikke sikker så er det noen andre der ute som har satt opp sammen opplegget ? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har akkurat satt på en AMD 64 kjøler, og jeg fant heller ikke ut hvordan man festa den armen, og om det i det hele tatt er mulig. Jeg satser foreløpig på at det holder. -Zlatzman Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Jo mer jeg leser jo mer tror jeg de har forandret på "armene" står det i blekka jeg fikk med pakken at straks du løsnes sperrhaka spretter "låse/spring armen" opp e.g den står konstant i press, vel min spretter ingen steder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå