TheDarkListener Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Jeg og et par andre har startet klanen Notorious Mafia. Vi trenger et par medlemmer til. Så lurer på om noen her som har lyst til å bli med, du trenger ikke være veldig god, vi spiller BARE for gøy (Vet du hvordan du går fremover vil du ikke være dårligst i klanen, vi har med en som så vidt klarer det). Send meg pm eller mail meg på [email protected] viss du vil være med. Vi er 13-14 for de som synes det er viktig (Alt for mange som synes det ). Endret 24. september 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Lurt å si hvilket spill, eller? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg vil være med. Hvilket spill? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Lurt å si hvilket spill, eller? Visste det var noe jeg hadde glemt. Counter Strike 1.6 pluss cz Edit: Drar på høstferie i morgen (Lørdag) så kan bli litt vanskelig å få tak i meg et par dager fremover. Endret 24. september 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
andy4444 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg og et par andre har startet klanen Notorious Mafia. Vi trenger et par medlemmer til. Så lurer på om noen her som har lyst til å bli med, du trenger ikke være veldig god, vi spiller BARE for gøy (Vet du hvordan du går fremover vil du ikke være dårligst i klanen, vi har med en som så vidt klarer det). Send meg pm eller mail meg på [email protected] viss du vil være med. Vi er 13-14 for de som synes det er viktig (Alt for mange som synes det ). blir med jeg lissom har vært med på enzco for noen uker siden så jeg er ledig nå svar viss dere vill ha meg med! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hva har det bildet med saken å gjøre? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg og et par andre har startet klanen Notorious Mafia. Vi trenger et par medlemmer til. Så lurer på om noen her som har lyst til å bli med, du trenger ikke være veldig god, vi spiller BARE for gøy (Vet du hvordan du går fremover vil du ikke være dårligst i klanen, vi har med en som så vidt klarer det). Send meg pm eller mail meg på [email protected] viss du vil være med. Vi er 13-14 for de som synes det er viktig (Alt for mange som synes det ). blir med jeg lissom har vært med på enzco for noen uker siden så jeg er ledig nå svar viss dere vill ha meg med! Du er med Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hvem er med;? dama eller fyren.... Endret 22. oktober 2004 av Blacki Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvem er med;? dama eller fyren.... Dama selfølgelig Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Plass til meg og? Ja da Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Bekalger bumping, men vi trenger to til Lenke til kommentar
entonic Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Tjaa.... Jeg kunne vel kansje vært med!! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Tjaa....Jeg kunne vel kansje vært med!! Ifølge signaturen din har du allerede clan da... Ok du er med, nå trenger vi bare en til Endret 11. november 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 kan jeg joine?? har spilt i 1-2 år i 1.6 nå... er dere no gode a? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 kan jeg joine?? har spilt i 1-2 år i 1.6 nå... er dere no gode a? Sorry, men det er ikke plass til fler Moderatorer, bare steng denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå