AndersT2 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Og før denne stenges for ulovelig innhold, så er ikke dette ett spørsmål om å få tak i en fungerende kode. Det som er er at jeg fikk en kopi av COD av en kompis, så i helgen spilte jeg lan med noen kompiser, første gang med skikkelig multiplayer, så dette fristet å gjøre oftere. Men da jeg prøvde jeg meg på nettet, så fikk jeg beskjed om at key-koden var i bruk og kom ikke inn, grunnen er jo at jeg brukte en key generator. MEN, hvis jeg stikker å kjøper spillet på LOVLIG måte, kan det da hende at den koden som følger med spillet vil være brukt fra før? og at jeg da ikke får spilt det? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Og før denne stenges for ulovelig innhold, så er ikke dette ett spørsmål om å få tak i en fungerende kode. Det som er er at jeg fikk en kopi av COD av en kompis, så i helgen spilte jeg lan med noen kompiser, første gang med skikkelig multiplayer, så dette fristet å gjøre oftere. Men da jeg prøvde jeg meg på nettet, så fikk jeg beskjed om at key-koden var i bruk og kom ikke inn, grunnen er jo at jeg brukte en key generator. MEN, hvis jeg stikker å kjøper spillet på LOVLIG måte, kan det da hende at den koden som følger med spillet vil være brukt fra før? og at jeg da ikke får spilt det? Nei, det er VELDIG liten sjans for det... Det er alltid en sjanse, men den er så liten og ubetydelig at det ikke gjør noe... Desto fortere du kjøper spillet, desto mindre sjanse er det for at koden ikke er brukt Jeg fant ut at jeg kunne bruke både Oposing Force OG blueshift CD-key'ene mine til Steam, og jeg var en av de heldige (ikke mange av oss ) som fikk til å bruke key'en uten at noen annen nerd hadde funet den i en generator. Kjøp deg spillet, du! Om CD-key'en er i bruk, går du ganske enkelt tilbake til butikken og krever ei ny kopi, som du umiddelbart burde få (det har du faktisk KRAV på) Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 [iC' date=24/09/2004 : 21:54] Kjøp deg spillet, du!Om CD-key'en er i bruk, går du ganske enkelt tilbake til butikken og krever ei ny kopi, som du umiddelbart burde få (det har du faktisk KRAV på) I hvilken lov står det at du har krav på å få en ny kopi med en gang? Du har krav på at de skaffer deg ny, men ikke omgående, de kan godt sende tilbake til leverandør og vente på ny kopi/kode fra dem, men pga de fleste butikker er serviceinnstillte får du ny med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå