The Gnome Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg skal skjære vekk deler av plexiglasset mitt etter som det var litt for stort til kabinett døren.. Så hva burde jeg bruke til å skjære med?? (en stikksag, eller en vanlig sag, eller noe annet?) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Stikksag funker fett;) Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Stikksag går fint, gjerne med et sagblad beregnet på metall for å få finere snitt. Det viktigste er å sage veldig sakte og å kjøle ned plexi/sagblad med CRC eller WD40. Plasten blir veldig fort varm og kan da smelte, noe som gir et styggt resultat. Min favoritt er en kappsag, for da får du rette vinkler, samtidig som at den sager så fort at plasten ikke rekker å bli varm. Endret 24. september 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg kutta rimelig fint med en dremel på laveste hastighet Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 THX FOLKS! :!: Lenke til kommentar
thomasb89 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 en skarp kniv funker fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå