MacManus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg skal ha meg nytt skjermkort, ser på disse to: Gainward og MSI Hvilket er best? Mhv Erik Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har selv MSI og er veldig fornøyd.. Kjøler bra, og veldig bra klokkeegenskaper.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har ikke mye å si. Begge er kjempekort. Har selv Gainward og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har ikke mye å si. Begge er kjempekort. Har selv Gainward og er kjempefornøyd. Har du klokket kortet noe særlig? Hvordan er støyen fra viften? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har ikke mye å si. Begge er kjempekort. Har selv Gainward og er kjempefornøyd. Har du klokket kortet noe særlig? Hvordan er støyen fra viften? Har ikke tatt meg bryet med å klokke. Kortet er såpass kraftig per i dag at jeg ikke har sett behovet i å gjøre dette. Støyen der i mot er forsåvidt ganske lav og kan om så byttes ut med Arctic VGA kjøleren til 6800 serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå