slimboy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bygget forleden dag en PC for en venn av meg, og var så sløv at jeg klarte å bestille en P-Ata i stedet for en S-Ata. Anyway, vet at S-Ata er for fremtiden, men at dens potensiale ikke blir helt utnyttet, så hva slags ytelse forskjell er det i praksis på en Seagate 7200 8MB 200GB i S-Ata/P-Ata utgaven Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Ok, vil det si at det kun er RPM som gjør at feks Raptoren yter bedre, og ikke S-Ata Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ok, vil det si at det kun er RPM som gjør at feks Raptoren yter bedre, og ikke S-Ata per i dag, siden man får ikke utnyttet de 150 MB/s som s-ata har. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Mmmm, var det jeg tenkte, nye standarder, med teoretiske ytelser, som oppnås etter noen år. Men, men, grensesnittet til S-Ata kabelen er hvertfall bedre en P-Ata sin flatkabel. Elles takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå