Gå til innhold

Hvorfor har det blitt sånn?

Anbefalte innlegg

Hvorfor har det blitt sånn at nesten alle kjøper x86 med Windows nå om dagen? Kan ikke folk snuse på Mac også? :smile:

Apple fortjener omså like mye omtale som Microsoft her på forumet :smile:, og gjerne et eget Mac forum

Ok at x86 maskiner med Windows er billigere, men det kan jo også Apples maskiner bli om de hadde vært like utbredte..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi folk som kjøper Microsoft eller bruker Microsoft OS (hovedsaklig) ikke har evnen til å tenke selv eller å gå nye veier.

Mac-brukere derimot er selvstendige individer med evne til å tenke selv. :grin:

Verden har tross alt gått fremover fordi folk har tenkt annerledes og ikke alltid har fulgt strømmen (eller skal jeg si saueflokken) :lol:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke sjøl hvorfor det er blitt sånn.

MacOS er jo ikke noe vanskeligere å bruke enn Microsofts systemer, så jeg tenkte kansje prisen på hardwaren avgjorde det..

Eller er Apple for dårlig på reklame? humm.. jeg vet ikke helt..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-12 18:33, C. Alshus skrev:

Det er fordi folk som kjøper Microsoft eller bruker Microsoft OS (hovedsaklig) ikke har evnen til å tenke selv eller å gå nye veier.

Mac-brukere derimot er selvstendige individer med evne til å tenke selv.
:grin:

Verden har tross alt gått fremover fordi folk har tenkt annerledes og ikke alltid har fulgt strømmen (eller skal jeg si saueflokken)
:lol:

Du prøver for harde livet å lage en Mac vs. Pc diskusjon?

Rimelig provoserende det der...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-12 18:33, C. Alshus skrev:

Mac-brukere derimot er selvstendige individer med evne til å tenke selv.
:grin:

Det samme gjelder vel egentlig andre veien også - tenkt på at nesten alle grafiske designere velger Mac. Det er vel også fordi at "alle" andre gjør det, ikke fordi at Mac nødvendigvis er noe bedre. Alle de samme programmene (Adobe, Macromedia, Quark) finnes i identiske versjoner til Wintendo også :smile:

Lenke til kommentar

Hvis det skulle bli slik engang at jeg må kjøpe meg en "familiemaskin", kommer det helt sikkert til å bli en Mac. Kunne ikke tenke meg og la barna mine komme i Bills klør :grin:

Kanskje min neste maskin blir en Mac, uansett. Har PC med Linux nå.

runmad

Lenke til kommentar

"Alle" andre grafiske designere velger mac fordi de er mye mer stabile og raske innen grafikk/musikk og video. Dette er rent fakta. Selvfølgelig finnes de samme programvarene for Windows, men et annet fakta er at Windows er drid! I motsetning til "PC"'er hvor mange forskjellige produsenter lager hardware, lager Apple maskinene selv, noe som resulterer i en stabil maskin. Er det en hardware feil er det lett å finne den og fikse den i slik at dette ikke skjer igjen...

Fatter ikke at Mac ikke er mer utbredt i Norge.... Mac er jo kongen i maskiner på lik linje som Linux er kongen av OS på PC..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...