backfish Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Videospilleren er kaputt og jeg ønsker meg dvd-brenner med harddisk. Jeg har lett og har bl.a. funnet følgede modeller: Philips HDRW720 med 80 GB harddisk og DVD+R / DVD+RW (ca kr. 6000) Pioneer DVR-520H-S med 80 GB harddisk og DVD-R / DVD-RW (ca kr. 7000) Pioneer DVR-720H-S med 160 GB harddisk og DVD-R / DVD-RW (ca kr. 9000) JVC DR-MH20SE med 80 GB harddisk og DVD-R / DVD-RW og DVD-RAM (ca 8000) samt den samme med 160 GB harddisk til ca kr. 10000). Jeg har forsøkt å sammenligne spesifikasjonene, men det er nærmest håpløst å finne samme benevnelse i de tekniske detaljer - så det gir jeg opp, men håper på hjelp her. Jeg har også lest div. anbefalinger, men føler at modellene er så nye at dette er ganske subjektivt foreløpig. Jeg håper imidlertid på svar fra noen som har prøvd en av modellene eller som er kommet lengre i vurderingen/valget enn meg. På forhånd takk. Ps. Jeg har også vurdert Panasonic, men pga kun DVD-RAM er den ikke med lenger for meg. Lenke til kommentar
backfish Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har nå oppdaget at Panasonic har en interessant modell - DMR-E95H med 160 GB harddisk som har det meste, men hvor prisen i Norge er vel høy (13-14000). Men i Tyskland koster den fra Euro 741 - 799, dvs. bare halvparten. Derfor, er det noen som vet om en slik spiller fra Tyskland kan brukes i Norge - eller om det er tekniske forskjeller som gjør det umulig ???? Det er forøvrig leveringsproblemer fra England, men Tyskland ser ikke ut til å ha forsinkelser .... Norge har ikke fått modellen inn ennå. Kommentarer ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå