Abruzzi Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei! Jeg lurer på om noen har noe plass til meg så jeg kan få delt noen klipp og filmer på siden min. Det er for å utvikle et miljø for p900 brukere som ønsker å konvertere sine filmer og de skal få vite hvordan hos meg. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Båndbredde er ikke gratis, så jeg tviler på at du får napp.. Du kan jo alltids lage deg masse kontoer hos diverse gratis-ISPer, men det spørs hvor lenge du får beholde kontoen hvis du bare bruker den til lagring av filer. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Min tur til å være snill Jeg har en del ledig båndbredde og plass i hvertfall i noen måneder fremover. Er det mye du skal legge ut og kan du gi noe annslag på hvor mye båndbredde det dreier seg om? Jeg disponerer 1500MB lagring og 8GB transfer. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Min tur til å være snill Jeg har en del ledig båndbredde og plass i hvertfall i noen måneder fremover. Er det mye du skal legge ut og kan du gi noe annslag på hvor mye båndbredde det dreier seg om? Jeg disponerer 1500MB lagring og 8GB transfer. Takk, Sendte deg en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå