notorled Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har tenkt å skaffe meg en dvd brenner. Det skal være dual layer. prisen kan godt være over 1000,- men helst ikke over 1500,-. Dvd-r / dvd+r et det samme for meg.. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 NEC ND2510A er en helt kurant, til en god pris. Koster rundt 600.- Brenner -/+ på 8x, noe lavere på rw, tror det er 4x- /2,4+ Så lenge du ikke skal brenne flere hundre DVD'er i måneden er dette en helt grei brenner. Hvis dette ikke er intressant så er jo Plextor kjent for å lage noe av det bedre på markedet Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har selv en Lite-ON DVD brenner jeg er veldig fornøyd med. Kostet 799,-. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Har alltid vært en sterk fan av plextor. Det har hatt en status som sa kvalitet til meg. Nå sier jeg ikke at andre brennere er lusene og spinkle men at jeg er litt skeptisk... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du kan jo sjekke en av de femhundreogørten andre trådene om dette emnet Bare søk og du vil finne MANGE! Et eksempel er her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=302425 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har alltid vært en sterk fan av plextor. Det har hatt en status som sa kvalitet til meg. Nå sier jeg ikke at andre brennere er lusene og spinkle men at jeg er litt skeptisk... Plextor har ikke double layer støtte - så plextor er uaktuelt hvis du skal ha double layer støtte. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hei har akkurat fådd min nec nd3500a dvd brenner må bare si: super brenner annbefales og den koster bare 699. link Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hei har akkurat fådd min nec nd3500a dvd brenner må bare si: super brenner annbefales og den koster bare 699. link Yupp, jeg har samme brenner. Den rocker ! Skål ! Lenke til kommentar
neon king Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hei har akkurat fådd min nec nd3500a dvd brenner må bare si: super brenner annbefales og den koster bare 699. link Yupp, jeg har samme brenner. Den rocker ! Skål ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå