Lapsy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 du kan godt lese dette her før du skriver at du skal ha ei "cpuvifte" :/ Lenke til kommentar
chiefwiggum Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 ...eller du kan gjøre som meg! My Webpage Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 ...eller du kan gjøre som meg!My Webpage Min erfaring er også at et slikt oppsett fungerer meget bra (SP-97 og Biltema 120mm vifte) Lenke til kommentar
Flex Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg vurderer å skaffe meg denne (har 80mm vifte fra før). Men jeg er usikker på om den passer. I følge denne siden ser det ut til at en må ha en "Neo" bakplate for å få den til å fungere. Er det noen som vet hvor en evt. får tak i en sånn. (Edit: I Norge. Ser det er mange plasser i utlandet som selger den) Jeg har et Abit NF7-M (med integrert grafikk) men det er veldig likt det "vanlige" NF7 Endret 27. september 2004 av Flex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå