Gå til innhold

Bra cpuvifte til abit NF7 v2.0

ClawHammer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan anbefale Thermaltake Volcano 11+.

Ikke blandt de nye og fancy kjølerene, men du verden hvor denne kjøler. Det kjekke er at du kan stille ned viften slik at du ikke hører den, med den medfølgede vifte-kontrolleren. Hadde denne før jeg kjøpte vann-kjøling ;)

Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123409&cks=PRL

edit: billig er den også!

Endret av suzze
Lenke til kommentar
Eller du kan velge Thermal Take Volcano12 som har samme egenskapene og kjøleytelsen som 11 untatt lyden.

Grunnet at TT12 bare har 3 viftablar så brummer den på fult.

Jeg har også samme hovedkort og prosessor som deg og er også meget fornøyd.

Tror neppe den der er bedre. En venn av meg begynnte faktisk å blø kraftig da han var så uheldig å få ene fingeren nedi viften..

For å si det slik TT11 og 12 har nesten identisk kjøleribbe men forskjellig vifte.

TT11 har kapasitet på 75,7CFM mens TT12 har 72,9CFM.

Begge kjølerene har fått gode kritikker og er velegnet til overklokking, og begge kjølerene kan brukes lydløst til surfing og lignende, samtidig som de har kapasitet til å kjøle bra når det trengs.

Disse er tilnærmet lik ytelse på og skulle det være en som er bedre en den andre så er det vel TT11 som er best, men differansen er nok veldig liten.

Det med at TT12 kan kappe opp en tommel har vel svært lite med om det er en bra kjøler eller ikke, samtidig som kompisen din ikke er den første.

Dette blir nesten som å velge mellom ATI og Nvidia.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...