Gå til innhold

Wohoo! Har jeg fått DDR3?

PcT

Anbefalte innlegg

med 6 aa og 16 af og high og 1280*1024 får jeg litt over 50 da, det er da ikke så dårlig da :cool:

nei er veldig bra,men du har jo også bra toppkort :thumbup:

Jeg fikk mellom 30-35 i timedemoen i Doom3 med 1280x1024, ultra high og aa 4x...

Edit: Men i spillet kunne det hakke litt... F.eks. når jeg opnet en dør, mange fiender dukket opp samtidig... Men spillbart var det, med mindre en er superkresen da... ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med 6 aa og 16 af og high og 1280*1024 får jeg litt over 50 da, det er da ikke så dårlig da :cool:

nei er veldig bra,men du har jo også bra toppkort :thumbup:

Jeg fikk mellom 30-35 i timedemoen i Doom3 med 1280x1024, ultra high og aa 4x...

Edit: Men i spillet kunne det hakke litt... F.eks. når jeg opnet en dør, mange fiender dukket opp samtidig... Men spillbart var det, med mindre en er superkresen da... ;)

men hvor stor er forskjellen mellom 4 aa og 6 aa, 16 af og 8 af????

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

skriv i konsoll for å få opp konsoll trykk: Alt Gr og | knappen under esc...

så skriver du: Timedemo.demo1.demo eller noe sånt husker ikkje helt :roll:

men det er ingen vits i å spille i ultra Q du kan IKKE se forskjellen... med mindre du gransker monstrenene med forstørrelses glass! :p bedre ¨å få 60fps i high eller 30-35 i Ultra Q

Lenke til kommentar
haha drar ditt MSI prebo... kjører på 410/900

helsikke heller.. :tease: jeg får artifacts når jeg passerer 385 i coren!! (Prøve med bedre kjøling ssenere... ligger på 60 grader med en silencer... Montert feil.. :hmm:

EDIT: forresten... Mitt og kjører stabilt i windows me 910 i coren.. Prøv i d3Mark03 du!! Da får du nok artifacts.. :tease:

dette blir jo kampen om overklokkinga.........heh

så det stor spørsmålet er: hvem klarer mest??

i won...

Lenke til kommentar

Altså, du har IKKE fått DDR3, det står oppgitt i everest, men det gir fryktelig mye feilinfo. Så ikke stol på det programmet. Hadde du hatt GDDR3, ville det vært mulig å klokke kortet til langt over 1ghz. Hyggelig å bli omtalt her er det og, har ennå tilgode å se noen som kommer over 425/900 ;) Og da med laveste hastighet på vifta..

Lenke til kommentar
fredriku  Skrev:

Jeg ville prøve noe nytt, rett og slett. Bytter vel skjermkort oftere enn enkelte bytter sokker? tongue.gif

Eh du, fins det en ledig stilling der du jobber, eller eventuelt, tror du foreldrene dine kanskje ville adoptere en veloppdragen og blakk 30 åring? :innocent:

Lenke til kommentar
fredriku  Skrev:

Jeg ville prøve noe nytt, rett og slett. Bytter vel skjermkort oftere enn enkelte bytter sokker? tongue.gif

Eh du, fins det en ledig stilling der du jobber, eller eventuelt, tror du foreldrene dine kanskje ville adoptere en veloppdragen og blakk 30 åring? :innocent:

Altså, jeg jobber jo i en pcbutikk. Men den er liten, og nei, vi trenger ikke flere som er pcgale her, har en bror på 13 og, han er værre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...