Gå til innhold

Wohoo! Har jeg fått DDR3?

PcT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei jeg har msi geForce NX6800 som det står at skal ha DDR men i everest så står det DDR3, er dette kortet feilprodusert??

:D

Ja, det kommer til å kun virke i to uker, leste det på et forum. Det er slikt at kortet har en levetid på fjorten dager grunnet misplassert minne og programmeringsfeil i bios.

Selvsagt ikke, det kan være det er en viss revisjon som er med DDR3. For å være sikker gi oss serienummeret på ram-brikken.

Lenke til kommentar
Hei jeg har msi geForce NX6800 som det står at skal ha DDR men i everest så står det DDR3, er dette kortet feilprodusert??

:D

nei, alle nye kort i dag kjører gddr3, det har blitt den nye standaren

Det har det aldeles ikke. Er bare toppmodellene som bruker DDR3 minne.

Du må være forsiktig med uttalelser du er usikker på, for ørtende gang.

Lenke til kommentar
Men det står på eska og på komplett at dette skjermkortet bare skal ha DDR ikke DDR3!

Han fredriknu fikk jo det samma kortet som meg i superversjon!! kanskje jeg også har fått en sånn en?

Det heter ikke "superversjon", men det blir en annen revisjon av samme kortet. Er fullt mulig du har fått det. Samme prinsippet som det er med ATI's 9800Pro kort som kommer med R360 kjerner.

Sjekk forumet på beyond3d.com eller driverheaven. Flere brukere der som har disse revisjonene også.

Lenke til kommentar
klokka til samma som deg prebo.. ligger på 47 grader fortsatt..

Haaaaaa...!! I følge everest har jeg og DDR3...

EDIT: tror vi har vært heldige ja... I de fleste tester jeg har sett om MSI 6800 så har de ikke klart å klokke like høyt som meg...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
haha drar ditt MSI prebo... kjører på 410/900

helsikke heller.. :tease: jeg får artifacts når jeg passerer 385 i coren!! (Prøve med bedre kjøling ssenere... ligger på 60 grader med en silencer... Montert feil.. :hmm:

EDIT: forresten... Mitt og kjører stabilt i windows me 910 i coren.. Prøv i d3Mark03 du!! Da får du nok artifacts.. :tease:

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
haha drar ditt MSI prebo... kjører på 410/900

helsikke heller.. :tease: jeg får artifacts når jeg passerer 385 i coren!! (Prøve med bedre kjøling ssenere... ligger på 60 grader med en silencer... Montert feil.. :hmm:

EDIT: forresten... Mitt og kjører stabilt i windows me 910 i coren.. Prøv i d3Mark03 du!! Da får du nok artifacts.. :tease:

dette blir jo kampen om overklokkinga.........heh

så det stor spørsmålet er: hvem klarer mest??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...