tech Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hvilke skjermkort har du som linux bruker? Vil bare høre hva linux brukere rundt omkring har, og om eller hva de spiller Sjøl har jeg et Radeon 7000, ytelsen på det suger (grunnet atis drivere), og det skal skiftes ut med et MSI Geforce 6800 snart. Endret 24. september 2004 av tech Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har et Sapphire Radeon 9200. Fordeler: Godt støttet av frie drivere (ufrie drivere spytter i trynet på alt som har gjort Linux og GNU mulig) Ingen vifte (stille og rolig) Lenke til kommentar
tech Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har et Sapphire Radeon 9200. Fordeler: Godt støttet av frie drivere (ufrie drivere spytter i trynet på alt som har gjort Linux og GNU mulig) Ingen vifte (stille og rolig) Sikkert greit. Men ikke hvis du vil spille, i hvertfall så suger ytelsen.. Spiller du da? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Ja, jeg spiller faktisk alt for mye til tider, men det går mest i NetHack. "Spilling" trenger ikke å bety tunge 3D-saker. Edit: Men ja, jeg skulle ønske jeg kunne oppgradere til dette ATI-kortet Endret 24. september 2004 av slime mold Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har GeForce 4 4200 Det mest krevende den for øyeblikket blir brukt til er screensaveren min Spiller skjeldent. Men når jeg spiller så går det i morrowind (via cedega), freeciv, supertux eller enemy territory Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Supertux er kjempeartig, anbefales Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Matrox G450 Dual Head. Den største fordelene med dette kortet er Dual Head som jeg er blitt fullstendig avhengig av og gode 2d egenskaper. Minus er nødt til å være utdaterte drivere med endel småproblemer i, og det faktum at det ikke holder til UT2k4/Red Orchestra (Hah, uten DRI - som ikke støttes i xinerama - holder det ikke til tuxracer...) Har litt lyst på et GF6800 kort, hadde jeg bare hatt penger edit: angående spilling så går det mest i nethack og bzFlag nå. Endret 24. september 2004 av Bøb Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) bruker bare det interne grafikkortet .. geforce4 mx tror jeg. ang. spilling, jeg en stor fan av tetris og pacman, og spiller også litt UT1 i ny og ne... Endret 24. september 2004 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
tech Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 bruker bare det interne grafikkortet .. geforce4 mx tror jeg. ang. spilling, jeg en stor fan av tetris og pacman, og spiller også litt UT1 i ny og ne... Husker ut1 ja, det var litt kult! Har litt lyst på og spille Ut2004, men det går dårlig på skjermkortet jeg har nå.. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har GF3 som seriøst begynner å bli gammelt, men jeg spiller mye mindre enn før så jeg har ikke giddet å bytte det ut. Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har g4ti4200. Holder i lange baner til min spilling. Drivere er heller ikke noe problem. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 GF3Ti200 på stasjonæren. Skammelig nok bruker den ufrie drivere for å spille Q3/RTCW-ET/NWN/UT2K4 i ny og ne. Intel 855GM på bærbaren. Kjører på frie drivere (type eksperimentell fra -mm-serien). Her spilles det selvsagt ikke 3D-spill, men jeg har større planer om å ta opp Xbattle Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Geforce 4 ti4200 @ 300/540 Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Stasjonær: geforce 2 MX PCI /m nvidia. Pc'n min var ustabil uten, pluss at jeg liker å spille spill. Laptop: ATI mobility 16 M. Frie drivere, funker til spill. Testepc: ATI rage et-eller-annet ikke 3d uansett, frie drivere. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 bruker bare det interne grafikkortet .. geforce4 mx tror jeg. ang. spilling, jeg en stor fan av tetris og pacman, og spiller også litt UT1 i ny og ne... Husker ut1 ja, det var litt kult! Har litt lyst på og spille Ut2004, men det går dårlig på skjermkortet jeg har nå.. ja seff det går glatt til det spillet med det skjermkorte.... Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Har hatt en rekke med ATi Radeon kort etter mitt gode GeForce DDR Pro. Så nå har jeg nok en gang et nVidia-kort, Gainward GeForce FX 5900XT, siden dette fungerer utrolig mye bedre i linux enn ATi-kortene jeg har hatt. Spiller egentlig ingenting. Det kan hende jeg kjører BillardGL eller Tuxracer når jeg eventuelt kjeder meg enormt, men utenom det så spiller jeg ingenting. Endret 25. september 2004 av Rafael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå