melli123 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Linken er DENNE. Det jeg egentlig vil vite, er hvordan siden ser ut, er den bra, stygg, eller bare sånn passe? jeg vet jeg bruker tables, og ja, jeg vet det egentlig ikke annbefales, men jeg holder på å lære meg CSS, og jeg trengte ikke CSS på denne siden, tables'ene gjorde ca samme jobben. Så da er egentlig spørmålet mitt til dere, funker denne siden som en personlig hjemmeside? M.V.H. meg EDIT: jeg syns kanskje ikke skjøl at det passet med retro skrift på banneren, men men... Endret 24. september 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har ikke du en helt lik side fra før av? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 jo jeg hadde, men fiksa litt på den nå.... hehe, husker du den altså? hehe, morro! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Linken er DENNE.Det jeg egentlig vil vite, er hvordan siden ser ut, er den bra, stygg, eller bare sånn passe? jeg vet jeg bruker tables, og ja, jeg vet det egentlig ikke annbefales, men jeg holder på å lære meg CSS, og jeg trengte ikke CSS på denne siden, tables'ene gjorde ca samme jobben. Så da er egentlig spørmålet mitt til dere, funker denne siden som en personlig hjemmeside? M.V.H. meg EDIT: jeg syns kanskje ikke skjøl at det passet med retro skrift på banneren, men men... Jeg burde egentlig ikke si så mye siden jeg ikke er noe bedre selv, men det får gå.. Det ble litt standar syntes jeg, prøv noe _litt_ annerledes, sånn her har jeg sett ørten (genialt ord foresten)ganger før. Også likte jeg ikke de prikkene i menyen, men hvis du absolutt skal ha de syntes jeg at du bør ha litt mer mellomrom mellom teksten og prikkene. Lykke til videre Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Header: Første inntrykk er egentlig at jeg ikke helt skjønner hva dette er for noe. Etter en stund med studering skjønner jeg det fortsatt ikke. Ok, det er et bilde eller kanskje et mønster med noen mindre pene bleke farger. *Usjh* Fonten du har valgt å bruke på tittelen passer absolutt ikke sammen med den bakgrunnen! Ellers var header ganske høy, men jeg er ikke helt sikker på om det er bra eller dårlig. Meny: Ikke så mye å si om den foruten om at den var ordinær og ikke særelig interessant. Du burde få litt mer padding mellom punktene og linkene. Typografi & Innhold: Jeg har aldri likt sentrert tekst, og liker det fortsatt ikke. Sentrert tekst synes jeg gir siden et både uryddig og amatørmessig preg. Jeg ville også justert ned og eventuelt endret type font på overskrifter. Footer: Ikke så veldig mye å si om den heller foruten om at den var "trang". Det er for lite plass under. En lite Konklusjon: Er ikke veldig imponert, designet er helt vanlig og har ingen form for detaljer som gjør det interessant. Endret 24. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Header:Første inntrykk er egentlig at jeg ikke helt skjønner hva dette er for noe. Etter en stund med studering skjønner jeg det fortsatt ikke. jepp, men det var akkuratt sånna tilbakemeldinger jeg ville ha, takker så meget. anngående den banneren/bilde, det er et bilde i fra Monaco. Et bilde som jeg tok i fjor sommer,. Grunnen til at jeg tok det bilde var at jeg ikke fant noe bedre å putte der, ( kankje jeg bytter den etterhvert ) og pluss at jeg synes det var et tøft bilde. Men nå vet jo jeg hva bakgrunnen for det bilde var da, det viste ikke du.... Jeg er neimen ikke sikker skjøl her jeg sitter på hva det er, lenge siden ejg tok bilde, men det er ihvertfall noe ved havna i monaco. Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 headeren var rå! jeg tror teksten i headeren hadde passet bedre øverst i vensre hjørne. fonten i headeren var heller ikke så veldig pen. innholdsteksten gikk inn i borderen. prøv heller å vanstrestille den og plasser den litt utenfor borderen. -har du prøvd med farger i innholdsfeltet? borderen ser litt ødelagt ut, er det en css-border? du bør uansett fikse det. og ta vekk bulletsene i menyen. den var forresten veldig standard. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Header var IMO alt for høy. Selvfølgelig, det kan funke, men da bør du gjøre noe for å utjevne litt... som f.eks. å lage footer i samme stil? Sleng på list-style:none i menyen... så litt dumt ut med listepunkter. Helt enig med Waldmeister i at sentrert tekst må VEKK! Du bør også putte på litt margin på p-elementet... Likte siden godt, noe litt uvanlig i det at den var så smal.. men det gjorde den bare annerledes og ikke nødvendigvis dårligere. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Designet var i mine øyne veldig lite "flytende" og gjenomført. En annen ting er at den typen design er veldig lite orginalt. Er selvfølgelig klar over at alle ikke kan lage nye typer design, men når du ar valgt den typen, så er det vktig at man lager noe litt "fresht"(sett på homsepatruljen ). Ellers syns jeg du skal ha pluss for å bruke et bilde du har tatt selv Ps: La merke til at i "innholdsfeltet" en en eller to pixler lenger ut til høyre enn header og footer. Ser siden i Opera 7.23 og oppløsning på 1152x864px. Har litt trøbbel med PCen så noe screenshot ble det desverre ikke. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 hmmm, nå har jeg drevet å oppdatert sia i kveld, så den sia jeg i første omgang la ut for kritikk, finnes ikke mere, men men. fint at du gir kritikk på den sia som er nå også, bare fint det vettu! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg lar være å kommentere designet men, ser en del feil der, i alle fall i Opera. Er det meningen at innholdsfeltet ditt skal være smalere eller bredere enn footer og header? En anne ting jeg legger merke til umiddelbart er at teksten din forsvinner utenfor kantene av tabellen( ). Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) BøGg ff 0.9.3 Endret 24. september 2004 av huf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå