Blaster2k Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har problemer med installasjonen. Jeg har uploadet alt og fikset configen. Når jeg kommer inn på domain.com/admin.php. Så kommer det at jeg må lage en superuser, så gjør jeg det. Videre kommer et loginskjema, jeg skriver in login og pass til superuseren jeg nettopp addet, men når jeg har trykket på loginknappen kommer det opp at det ikke finnes noen superuser og at jeg må adde en. Hva skal jeg gjøre for å få det til å fungere rett? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 sjekk at du har lastet opp mysql databasen riktig og at du linker riktig til den. Så skal det bare være å lage en superbruker som du sier og logge inn med den. Hvis ikke kan du prøve å slette mysql databasen og legge den inn på nytt og så prøve igjen Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Lastet opp mysql-databasen riktig? jeg kopierte bare innholdet i den fila i sql-katalogen. Men det blir det samme? Btw. er det noen andre filer enn ultramode-filen som skal chmoddes? Endret 24. september 2004 av Blaster2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå