franke Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei jeg har et problem når jeg spiller blir hele skjermen bare masse farger. Det skjer under 3dmark også har den nyeste driveren instalert. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Har du klokket kortet noe? Kan du forklare litt nærmere hvordan disse fargene er. Høres ut som du har artifacts, spesielt ettersom det kommer i 3dmark. Dette skyldes av at kortet blir for varmt. Har du kabinettvifter? Endret 24. september 2004 av FosFat Lenke til kommentar
franke Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Det går bra en liten stund så blir hele skjermen full av farger å jeg ser ingen ting. Jeg må slå av maskina manuelt. Jeg har ikke klokka maskina og jeg har flere vifter. Skjerm kortet fungerer hos min kamerat. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Det går bra en liten stund så blir hele skjermen full av farger å jeg ser ingen ting. Jeg må slå av maskina manuelt. Jeg har ikke klokka maskina og jeg har flere vifter. Skjerm kortet fungerer hos min kamerat. for lite strøm.... Eller så er skjermkortet for varmt..? Endret 24. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Franke, Du må være mer spesifikk. Hvilket kort har du. Hvilken maskinvare har du. Hvilken driver bruker du: grafikkort, Gart, Bios, hovedkort. Overklokker du? Når skjer det at alt blir farger? Hva er temperaturen i kabinettet og gpu? Directx? Er rommet ditt iskaldt (kan påvirke dårlige kondensatorer-i tilfelle forsvinner problemene etter pc-en varmes opp). Som sagt; fortell alle detaljer du kommer på. Så skal jeg og andre komme med tips. Lenke til kommentar
franke Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Glemte å si at fargene er 1000 vis av striper som er oppover og nedover,jeg er ikke så flink til å forklare. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Franke, Du må være mer spesifikk. Hvilket kort har du. Hvilken maskinvare har du. Hvilken driver bruker du: grafikkort, Gart, Bios, hovedkort. Overklokker du? Når skjer det at alt blir farger? Hva er temperaturen i kabinettet og gpu? Directx? Er rommet ditt iskaldt (kan påvirke dårlige kondensatorer-i tilfelle forsvinner problemene etter pc-en varmes opp). Som sagt; fortell alle detaljer du kommer på. Så skal jeg og andre komme med tips. w0rd Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er bildet låst eller forandrer pikslene seg. Hører du en lyd som går igjen og igjen (sound-looping)? Lenke til kommentar
franke Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Abit-nf7 med nye drivere xp 2500 2*twnmos 3200 ddr-dimm 512 mb m/winbond prosessoren ligger på 40 grader og har den nyeste Directx, rommet mitt er kanskje 20 grader. Skjerm kortet er PowerColor Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP, ATI X800XT PE, Backbag Limited Ed Lenke til kommentar
franke Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Er bildet låst eller forandrer pikslene seg. Hører du en lyd som går igjen og igjen (sound-looping)? bildet forandrer seg og spillet går men hører ikke noen lyder av kortet annet av viften. Lenke til kommentar
franke Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Trenger jeg Gart driver? Lenke til kommentar
franke Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Trenger jeg Gart driver? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Om "agp arperture size" står på 256 MB i bios, sett den på 128. dette løste et heller enormt artifacts-problem hos meg. Lenke til kommentar
franke Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 strømmforskyninga er en chiftec 340w Lenke til kommentar
franke Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Om "agp arperture size" står på 256 MB i bios, sett den på 128. dette løste et heller enormt artifacts-problem hos meg. skal prøve nå. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hehe, du verdensrekord i innlegg på rad? men som sagt hvor mange watt er strømforsyningen din på? Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Trenger jeg Gart driver? wtf er gart drivere? lit noob på drivere og program skjønner dere Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Kanskje smartgart du mener, men dette er vel ikke egne drivere Endret 24. september 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kanskje smartgart du mener, men dette er vel ikke egne drivere neu jeg tror smartgart følger med i catalyst driverene.......... Lenke til kommentar
franke Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Nå skjedde det med det samme jeg slo på pc i bios det var masse firkanter mad farger. Unskyld at jeg poster så mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå