Gå til innhold

x 800xt problemer.


franke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går bra en liten stund så blir hele skjermen full av farger å jeg ser ingen ting. Jeg må slå av maskina manuelt. Jeg har ikke klokka maskina og jeg har flere vifter. Skjerm kortet fungerer hos min kamerat.

for lite strøm.... Eller så er skjermkortet for varmt..?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Franke, Du må være mer spesifikk. Hvilket kort har du. Hvilken maskinvare har du. Hvilken driver bruker du: grafikkort, Gart, Bios, hovedkort. Overklokker du? Når skjer det at alt blir farger? Hva er temperaturen i kabinettet og gpu? Directx? Er rommet ditt iskaldt (kan påvirke dårlige kondensatorer-i tilfelle forsvinner problemene etter pc-en varmes opp). Som sagt; fortell alle detaljer du kommer på. Så skal jeg og andre komme med tips.

Lenke til kommentar
Franke, Du må være mer spesifikk. Hvilket kort har du. Hvilken maskinvare har du. Hvilken driver bruker du: grafikkort, Gart, Bios, hovedkort. Overklokker du? Når skjer det at alt blir farger? Hva er temperaturen i kabinettet og gpu? Directx? Er rommet ditt iskaldt (kan påvirke dårlige kondensatorer-i tilfelle forsvinner problemene etter pc-en varmes opp). Som sagt; fortell alle detaljer du kommer på. Så skal jeg og andre komme med tips.

w0rd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...