halvardm Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har en kompis der han fant på et merkelig konsept synest jo jeg da. Det skal altså være Blindheimsmafiaen. Og han spurte meg om jeg kunne lage et design for han. Og har prøvd meg litt fram og kommet fram til noe. Det jeg lurer på er om det funker? Er det kult? Innholdet er bare vås. Bilde under her... Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Synes det ble for mye rødt! Greit nok at du vil at det skal se ut som blod, men det får vær måte på. Den pistolen så ikke pen ut. Hvis du har Hitman spillet, så kan du ta en titt på designet på manualen. Hvis jeg ikke husker helt feil så er det noe av samme stil, men mye bedre gjennomført. Likte heller ikke typografien i innholdet. Det passet ikke inn synes jeg. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 word up^^ enig med Waldmeister Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Enig jeg og.. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 "BLINDHEIMS MAFIAEN"? Skrives i ett ord.. *ropepåpsilocybe* Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 http://www.sk-gaming.com/ Det er en hp for en cs clan! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 det var helt greit men enig i at det var litt for mye rødt og ensformig . pluss at det våpenet så litt monga ut. Edit: men det var helt greit, det funker i hvertfall ,, Edit igjen : hvem program burde jeg bruke for og lage template ?? er så lei ferdig template og jeg er ikke no god i flash Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) http://www.sk-gaming.com/ Det er en hp for en cs clan! Tror "hp" gjør seg forstått at det er en csclan Edit igjen : hvem program burde jeg bruke for og lage template ?? er så lei ferdig template og jeg er ikke no god i flash HTML CSS Photoshop eller gimp kan også være greit for å lage grafiske dingsedangser. Btw.. "hvem program" ?? /OT Fonten i headeren, menyen og wootevery er for rød og uleselig. Endret 24. september 2004 av smoothie Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ja ok da.. hvilket program .. jeg giddærnte skrive hvilket Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Btw.. "hvem program" ?? *ropepåpsilocybe* en gang til Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Har en kompis der han fant på et merkelig konsept synest jo jeg da.Det skal altså være Blindheimsmafiaen. Og han spurte meg om jeg kunne lage et design for han. Og har prøvd meg litt fram og kommet fram til noe. Det jeg lurer på er om det funker? Er det kult? Innholdet er bare vås. Bilde under her... sry men aldir ha en lagg en sån cs side... ikke min smakk bruk flash eller noe.. jeg kan ikke en dritt om hp og sånt... Men jeg kan se om designe er fint og det hadde desvere ikke du klart. Men good luck :D Endret 24. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Hvem sa det var CS side? Jaja, greit jeg skal finne på noe annet Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 trådstarter: litt ensformig, få inn flere farger og se litt på typografien din. Kanskje også en smule overdrevne blod effekter. hold dere til topic a folkens Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Rett og slett veldig ensformig. Liker ikke navigasjonen., og grunge med rødt og hvitt funker ikke helt for meg. Headeren er veldig kjedelig, bare litt tekst og noen små blodflekker. Synes du skal begynne helt på nytt. Dessuten, bruker du iframe? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Nope, bruker ikke iframe hvordan det? *Begynne på noe nytt* Endret 25. september 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå