Gå til innhold

Noen problemer med C65...

Pug

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en Siemens C65 til 299 på Rimi, og er svært så fornøyd med den! :) Det eneste som trekker ned helhetsinntrykket er et par småting, men jeg håper at noen vet hvordan dette kan fikses?

For det første, så fungerer ikke fotoredigeringsprogrammet... Det starter opp helt fint, og jeg får fram forsiden til det, men så kommer det opp melding om at "Kan ikke åpne programmet" eller noe slikt. (Meldingen vises kanskje bare et halvt sekund eller noe slikt :dontgetit: )

Ellers så får jeg ikke til å slette noen filer fra utpakkede themes. Det står at den er skrivebeskyttet, men går det ann å fjerne skrivebeskyttelsen? Jeg kommer ikke til å bruke de themene likevel, så det jo dumt å ha de både pakket i en fil, og utpakket :roll:

Også lurer jeg på om det er mulig å deaktivere start og avslutningsanimasjonene? De eneste alternativene jeg får fram er "standard" (da ser det ut som om at de er deaktivert, men den står på standard da), eller så må jeg velge noe annet. Er det umulig å deaktivere?

Håper noen kan hjelpe meg! :innocent:

Forresten, hvordan finner jeg ut hvilken firmware jeg har? Kanskje fotoredigeringsprogrammet funker om jeg oppdaterer firmware? :dontgetit:

Også lurer jeg på om IRda kan overføre bilder, animasjoner og midi filer fra PC til mobil, og ikke bare omvendt?

Håper noen gidder å svare! :w00t:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du må nok oppdatere FW.

Deaktivering av start- og avsl.animasjon:

1->Gå inn på menyen og så på 'Mine filer'.

2->Så går du inn på 'animasjoner'

3->Velg f.eks 'City'

4->Så trykker du på en av animasjonene

5->Så trykker du på 'Velg'

6->Så trykker du 'Angi som...'

7->Så trykker du på 'Velg'

8->så trykker du på 'Standard' på enten 'avsl. animasj.' eller 'start animasj.'

Det er det du må gjøre! ;)

Eller så tar du et bilde av noe hvit (ark, laken o.s.v) bruk bagrugn som 'kvalitet'! Dette må du gjøre så:

1-> går inn på 'valg', så på 'bilder'

2->Så 'valg' igjen

3->Så 'Angi som'

4->Så velger du det på 'avsl. animasj.' eller/og 'start animasj.'

Endret av Rexton
Lenke til kommentar
Deaktivering av start- og avsl.animasjon:

1->Gå inn på menyen og så på 'Mine filer'.

2->Så går du inn på 'animasjoner'

3->Velg f.eks 'City'

4->Så trykker du på en av animasjonene

5->Så trykker du på 'Velg'

6->Så trykker du 'Angi som...'

7->Så trykker du på 'Velg'

8->så trykker du på 'Standard' på enten 'avsl. animasj.' eller 'start animasj.'

Prøvde det, men da får jeg standardanimasjonene som start og avslutningsanimasjon... Får vel ta bilde av noe hvitt og bruke det som start og avslutningsanimasjoner da.... Takk uansett :)

Har sjekka FW, har FW12. Det er da veldig merkelig at ikke fotoprogrammet ikke fungerer?? Går det ann å slette og laste ned på nytt? :dontgetit: Må jeg stille inn WAP da eller? Hvordan gjør jeg det?

Også vil jeg gjerne sende et bilde jeg har tatt med kameraet, men jeg får ikke til dette, får feilmelding... Er det noen innstillinger som må forandres for at MMS skal funke?

Takker for alle svar! :w00t:

Lenke til kommentar
opplasting av bilde programmet:

1->Gå inn på menyen og så på 'Surf og fun'.

2->Så går du inn på 'nedlastassist.'

3->Vent...

4->Så trykker du på 'C65 content'

5->Så trykker du på joysticken

6->Så trykker du på 'game &more'

7->Aller nederst så står det 'Photo Editor' trykk 'velg'

Takk, nå funker programmet fint! :D

Hvordan stiller jeg inn MMS slik at jeg kan sende bilder? :blush:

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å laste ned innstillinger fra Telenor mobil nå, og de fikk jeg lagret helt greit. Men når jeg prøver å sende MMS får jeg en feilmelding som sier "Nettverksfeil!" Har jeg gjort noe galt når jeg lagret innstillingene da? Eller er det noe galt med nettverket? :dontgetit:

Edit: Nå funker ikke WAP heller. Får samme feilmelding der også. Er det nettverket som er nede, eller har jeg gjort noe galt? Jeg overskrev ikke noen innstillinger, jeg lagret de sammen med de som var der, så nå har jeg fire forskjellige innstillinger:

Tilkoblingsprofil: 01-Telenor WAP, 02-TnM/STD/MMS, 03-WAP GPRS, 04-MMS GPRS, 05-TOM osv

Applikasjoner: 01-MMS, 02-TOM osv

Burde jeg ha overskrevet nummer 01 og 02 med 03 og 04? Og hva er Applikasjoner? Burde jeg valgt den tomme, 02, eller 01-MMS?

Håper noen kan hjelpe meg! :(

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...