[makeway] Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hey! Skal flytte til england men vil gerne holde kontakt med gutta'ne her hjemme! Derfor lurte jeg på om noen ville hjæpe meg med et design til min blog? takk! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Email er en fin måte å holde kontakten med "gutta" på Ikke forvent deg den store responsen. Vi pleier å sette krav om et visst "bidrag til community'et" før man får ting gratis, og jeg tror ikke 8 poster regnes som et skikkelig bidrag Men du spør jo pent, så det kan jo hende det er en eller annen webdesigner som kjeder seg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du kan jo prøve å tegne et utkast til sånn ca. hvordan du vil ha det mht. plassering av div. ting og farger. Bare en enkel kladd i paint. Samt nevne hvilke funksjoner du vil ha osv... Blir litt lettere å lage et forslag da. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Om du skal berre ha ei dagbok, så kan du jo berre skaffe deg et enkelt blogsystem/nyhetssystem, for eksempel CuteNews - og ikkje nødvendigvis ha et særlig "design" i det heile tatt... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Om du skal berre ha ei dagbok, så kan du jo berre skaffe deg et enkelt blogsystem/nyhetssystem, for eksempel CuteNews - og ikkje nødvendigvis ha et særlig "design" i det heile tatt... Inkludert AJFork EDIT: Byttet link Endret 24. september 2004 av Stish Lenke til kommentar
toss Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 eller så kan dere lage et forum på www.invisionfree.com Lenke til kommentar
dms Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hvis du ikke er keen på å designe noe selv kan du jo bare bruke en tjeneste som Blogger.com eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå