el_scorcho Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kom med synspunkter, selv syns jeg faktisk at dette er relativt bra! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det var meget relativt. Jeg synes rett og slett at det var et uinteressant og dårlig komponert bilde. Bilde har ingenting som fanger brukerens interesse. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Lyset rundt forstyrret litt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kan ikke si at jeg syntes det var noe serlig bra bilde Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Helt greit. Bassenget var fint, men det sinte lyset der oppe forstyrret mye. Og ellers alle de oppe til høyre. Dem kunne du sagd ned før du tok bildet synes jeg. Litt for ordinært. Du skulle hatt klovn flytende i bassenget eller noe sånn. Eller en drage. Basseng er i grunnen rimelig kjedelige å se på. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du burde ihvertfall snu det slik at det kommer riktig vei! Ellers så var det ikke så mye spennende som skjedde i bildet etter min mening. Fin farge på bassenget da Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 For å ver ærleg ser eg ingen ting spesielt i bildet.. Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei! Syns ikke bilde var så bra. Lyset fra alle lampene rundt bassenget ble for lyse. Hvorfor er bildet skjevt? Viss du hadde muligheten, ville bildet kanskje vært finere om du gikk ned til bassengkanten og tok bilde derifra. Kanskje det da ville blitt mer stemning i bildet ditt!? Hilsen Daniel Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hadde det vært et par toppløse damer som solte seg der, hadde det nok blitt mer populært jah... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå