AztroM Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 har en enermax vifte som har 2 ledninger ut - 1 til strøm ut turtallovervåking - en til justering av turtall jeg har også anskaffet en sunbeam rheobus og lurer da på om jeg kan kappe turtalljusteringen rett av konkrete svar takk Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Kutter du den av går den på minimum, hele tiden, det gjorde iallefall min. Tyder på at max motstand på potmeter er saktegående. Trekker konklusjon at motsatte er max hastighet, du burde kansje prøve å kutte av og koble sammen, alså kortslutte de 2 hvite lederne. Edit: Du vil selvfølgelig ha den til å gå max før du kobler den til rheobus ellers får den for lite spenning til å gå i det heletatt. Endret 24. september 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 altså kappe av begge ldningene til justeringsskruen for så og koble dem sammen ? Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 takk ska du ha ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå