lars68 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hei, jeg har nettopp idag kjøpt: StarWars: Battlefront på xbox, så jeg lurte på om det var noen som ville komme på Xbox-Live å utfordre meg idet, hehe, men er det noen som har det til pc? og hva synes dere om dette spillet Endret 24. september 2004 av lars68 Lenke til kommentar
paddington2003 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 så svar da folkens jeg er nysjerrig !!!!!! Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvis du søker litt på forumet ser du at det er en tråd som allerede har diskutert dette... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hehe....Er det tøft på konsoll? Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 ja, men jeg som spiller det på xbox, og med live i tilegg synes at singelplayer er litt bedre enn multiplayer i grafikk og litt sånt små plukk, men ellers er det er suverent spill verdt penga Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det spillet ruler og dark-troper/jet-troper er best Lenke til kommentar
Mr_Ice Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Spillet er meget bra, men dumt at system link kun støtter en spiller PR box.. Savner flere tittler som Halo, eneste spillet hittil sammen med TS2 tror jeg som dette er mulig på. -Mr.Ice- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå