Gå til innhold

Bye bye Anarchy Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var morsomt å spille jeg, en stor glede.

Men som du sier brukte jeg jo **** meg halve dagen på det og det var ikke noe gøy, quitta på samme grunnlag som du.

Jeg tror uansett at det kommer til å være folk i AO-verdenen i minst et år til, spes hvis det kommer litt små revolusjonerende patcher og evt addon.

Jeg er litt redd for at jeg selv ikke kan kaste meg inn i alle MMORPGS'ene som kommer som Star wars og Warcaft. Blir jo sikkert like hekta på de, og jeg tror ærlig talt de ikkke blir så mye bedre enn AO

Lenke til kommentar

Å fy som jeg var lei av å se på "In Production" delen, eller upcoming patches eller noe sånt. Det tar ufattelig lang tid for AO-patcherne å få inn noe av det de har planlagt og de har sagt masse bull til oss siden Juni. De har sagt omtrent det samme siden de startet. Alt skal bli mere jevnt og det skal ikke være noen proffesions som er overlegne. Hvis de hadde fikset dette rimelig fort (Innen en måned maks) så hadde det vært greit. Men det skjer ikke...

Lenke til kommentar

tidkrevende ja! klarte bare til lvl 10 jeg så gad jeg ikke mere, det er så kronglete å du får ikke følelsen av å være en del av noe å oppdragene man får er så statiske som det går an å få blitt, nei fikk meg nettop morrowind så jeg spiller heller det selv om det ikke er en mmorpg så er det mere spenende. å til neste år kommer planetside fra folkene som lagde everquest dette spillet blir en blanding mellom cs og everquest hvis du kan samenligne i det heletatt. ( http://www.station.sony.com/planetside ) ja også SWG i år da.

Lenke til kommentar

Flere av dere sier det er 'dyrt' å spille AnarchyOnline. Koster det ikke $12.95 per måned? Rundet av til 130 kroner for en måneds spilling.

Spørsmål: Hvor mye tror dere de andre MMORPG'ene på markedet tar i månedsavgift? Sjekk litt rundt, og dere vil se at AO ikke ser spesielt dyrere enn de andre.

To kinobilletter til en kveldsforestilling vil koste deg mer enn dette, og varer i ca. fire timer tilsammen.

Hvor mye penger bruker gjennomsnittsnordmannen mellom 18-45 på en kveld på byen?

Man får egentlig ganske mye for de 130 kronene en måneds spilling koster, hvis man sammenligner litt.

Om man har spilt noen uker, så får man fort mange venner - og vennene er det som gjør spillet virkelig underholdende. Utfør bragder i spillet, hjelp vennene dine, og du blir straks mer populær. Om man bare skulle gjort oppdrag alene i AO, så kan man like gjerne spille single-player spill.

[ Denne Melding var redigert av: Kharan på 2002-05-13 12:50 ]

Lenke til kommentar

Level 10? Level 34? Jøss, da har dere ikke begynnt å komme til morroa enda da...

Jeg er IKKE noe "fanboy" for AO. Tok faktisk en pause fra januar fram til nå. Men har begynt å spille litt igjen. Har nå er level 95 enforcer, og når jeg spiller sammen med venner i team så har vi det faktisk meget morro.

Og med 14.2 patchen er ENDELIG spillet der det skulle vært når det starta, med ordentlig balansering av spillet (14.2 er neste patch, som nå testes på test-serveren).

Funcom har MASSE nytt digg for spillet som bare har liggi å venta på at den balanseringa skal komme. Dessuten har nå support fro Funcom ENDELIG fått de verktøyene de trenger for å kunne yte litt service. Samt at vi får IP-reallokering (ENDELIG :wink: ) (dem som ikke vat hva det er, ikke spør, vet du ikke hva IP-reallokering vil si har du ikke spillt nok AO :wink: ).

Men, JA, spillet er som alle andre MMORG spill jeg har prøvd til dags dato ALT for repetitivt. Drepe monster, skaffe penger, gå opp level, etc... etc... Det MMORG'ene mangler er en god story du kan spille som single-player som på singleplayerspill... Som er rimelig unik for deg, slik at du får mere motivasjon en bare å bli strekere.

En slik dimsnsjon ser det ut til at Eve Online klarer å skape. Til en viss grad ivertfall... Så vi håper på det beste ;P

http://www.eve-online.com/

Mvh.

SvUpP

[ Denne Melding var redigert av: SvUpP på 2002-05-14 03:32 ]

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva dere klager over. Hva mener dere med at det tar tid? Selvsagt tar det tid! Det er ikke meninga at det skal slutte, akkurat som EQ, DAOC osv. Hvis dere har tenkt å gjennomføre et spill så ikke spill slike spill! Personlig så har jeg aldri spilt et slikt spill før, og på 4 dager har jeg kommet på lvl 20. Kan ikke skjønne at dere skal bruke så lang tid.

Lenke til kommentar

Hmm ,,prrff

hater slike "finn ut" spill,,

Bare dumt og bruke en masse tid på "utforskning" og annet tull,,

Dill og dall og tull og tall syntes jeg de fleste slike spill er :sad:

Nei komm med ett "kill them all NOW" og skyt reva av dem fortest mulig spill så er jeg fornøyd,,

Jaja greier også og være tålmodig nok til ett bil eller MC spill men mere tidtrøyte enn det gidder jeg ikke..

Men så er jeg "fraggmaster" også da :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Lappin på 2002-05-14 17:21 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-14 17:07, Corleone skrev:

Jeg skjønner ikke hva dere klager over. Hva mener dere med at det tar tid? Selvsagt tar det tid! Det er ikke meninga at det skal slutte, akkurat som EQ, DAOC osv. Hvis dere har tenkt å gjennomføre et spill så ikke spill slike spill! Personlig så har jeg aldri spilt et slikt spill før, og på 4 dager har jeg kommet på lvl 20. Kan ikke skjønne at dere skal bruke så lang tid.

Det var nå ikke sånn "tid" jeg mente. Jeg kom selv til lvl 50 på 3 dager, og folk i konkuranser kommer jo til rundt lvl 60 på 24timer. Det er ikke det. Det gjør ikke noe for meg om det tar laang tid å bli god eller noe sånt, man må jo bygge grunnlaget..

Det som er "ille" er at det tar for mye av din egen tid, ikke f. eks for å komme seg til lvl 100, men generelt og spille. Det var det som var "problemet" for meg. Det er et knall spill, men vil man bli god så bør man spille en del og jeg har ikke tid til å spille 4timer om dagen.

Hvor mange timer har du spillt de siste 4 dagene?

Lenke til kommentar

Quote:

Corn skrev (2002-05-14 18:50):

Det var nå ikke sånn "tid" jeg mente. Jeg kom selv til lvl 50 på 3 dager, og folk i konkuranser kommer jo til rundt lvl 60 på 24timer. Det er ikke det. Det gjør ikke noe for meg om det tar laang tid å bli god eller noe sånt, man må jo bygge grunnlaget..

Bullshit! En kan ikke spille alene og komme til lvl 50 på tre dager. Du må ha powerlevla som *aen. Har spilt gjennomsnittlig 12 timer hver dag (i 4 dager) i lag med en kompis på samme nivå.

Quote:

Det som er "ille" er at det tar for mye av din egen tid, ikke f. eks for å komme seg til lvl 100, men generelt og spille. Det var det som var "problemet" for meg. Det er et knall spill, men vil man bli god så bør man spille en del og jeg har ikke tid til å spille 4timer om dagen.

Det virker som om du klager over spillet, og ikke over at du er lettere avhengig av å spille. Klart det tar mye tid, og det er jo også meninga.

Lenke til kommentar

Ikke kom her å si at det skal mye til å komme til lvl 50 kjapt. Har du prøvd alle proffesions? Nei tenkte ikke det. Jeg har prøvd alle yrkene utenom fixer, for han var når jeg spillte helt fucka.

Hvis det er noe i spillet jeg skal klage over (siden du antyder det) så er det balanse mellom yrkene, den var også helt ødelagt. En fixer på lvl 25 (meg) kunne med litt tweaking bruke en ql 105 Vektor shotgun, som denger alt og alle.

Det med lvl'ing. Prøv med en MA, da ser du hvor utrolig lett det er å solo'e under lvl 75. Det er myye lettere da du ikke er avhengig av å skaffe et kraftig våpen hver 5. level

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...