Gå til innhold

Skal kjøpast: RAM og skjermkort (?)


Anbefalte innlegg

Slik ser datamaskinen min ut i dag:

 

Abit IC7 hovudkort

P4 2,6 GHz

Gainward Geforce 4 Ti4200 128 Mb

512 Mb DDR-ram (2 x 256 Mb, totalt 4 plassar)

Soundblaster Live! 1024

Western Digital 120 Gb harddisk

 

I første augekast ser det ut for meg som om denne datamaskinen kan køyra det meste i rimeleg god grafikk, men det kan det altså ikkje. Eg vil vera i stand til å køyra dei nyaste spela (til dømes Doom 3 og Sims 2) i bra høg oppløysing.

 

Kva for nokre delar bør eg bytta ut, og til kva skal eg bytta dei til? Er 512 Mb ram for lite? Bør eg ha ei ny brikke på 512 Mb, eller to til på 256 Mb kvar? Eg reknar med at grafikkortet ikkje lenger er det aller beste. Kva bør eg bytta det ut til? Grafikkortet og skjermkortet bør absolutt maksimum ikkje overstiga 3000 kronar.

 

På førehand takk for all hjelp og alle innspel.

Endret av Xyril
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedsaklig er det skjermkortet som hindrer spillytelsen. 512MB Ram er egentlig greit, men litt lite dersom du er litt kresen. Hvis du bytter ut skjermkortet med noe i prisklassen under 3000kr så tipper jeg du øker spill-ytelsen til minst 2-4 ganger bedre. Det å øke mengden ram vil kanskje øke spillytelsen ytligere med 10-20%, men det er langt mindre kritisk for ytelsen. Nytt skjermkort og ram er dermed et godt valg.

 

Av skjermkort i den prisklassen så ville jeg kjøpt et Radeon 9800pro med 256bit minnebuss. Det koster fra rundt 1850kr. Jeg ville ikke lagt noe mer i skjermkort siden PCI-ekspress er på vei inn, og dermed kan du sansynligvis ikke ta med AGP-skjermkortet over til din neste PC. Evt. hvis du finner et rimelig Geforce 6800 128MB så er det å anbefale. Jeg tror det koster fra ca 2500kr. Evt. Geforce 6800LE til ca 2100kr.

 

Ang. Ram så spiller det ingen rolle om du kjøper 1x512MB eller 2x256MB. Du må bare passe på å sette det opp slik at det blir like mye ram på hver av minnekanalene. F.eks

256+256 + 512MB eller

256+256 + 256+256MB

Da får du brukt dobbeltkanal-funksjonen.

 

Edit: Jeg mente Geforce 6800, ikke 6600.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Nytt skjermkort: ville helt valgt Club3D Geforce 6800 128 mb til 2499 kr, her får du mye for pengene, meget bra pris, hadde ikke nølt med å kjøpt det over ett 9800 PRO kort. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37217

 

Ideelt sett burde du oxo oppgradere ramen din dersom du skal spille mye Doom 3, ville kjøpt 512 mb til, men som kenneth skriver; pass på at du kjøper like brikker. Dersom du skal under 3000 kr for skjermkort og ram, så bør du gå for Club3D kortet og evt bare 256 ram til ca 500 kr. Bedre å legge pengene på det skjermkortet, får du igjen for senere.

Endret av joho83
Lenke til kommentar

Takk for all hjelp.

 

Club3D GeForce 6800 128MB Skjermkortet såg ganske kjekt ut, men det var frykteleg dyrt, så eg trur kanskje eg skal gå for PowerColor Radeon 9800 PRO 128 MB. Kjem eg til å merka mykje skilnad frå det gamle Gainward Geforce 4-kortet med det kortet, eller er det nesten ikkje vits med så liten skilnad?

 

Eg er ikkje frykteleg kresen, så men burde eg likevel investera i nye 256 Mb, eller er det ikkje naudsynt? Kan nokon då gi meg ein link til den typen RAM eg burde kjøpa (på PCUtstyr, sidan det er der skjermkortet er billegast). Eg har frå før 2 x 256 Mb DDR Twinmos-RAM.

 

Doom 3 var berre eit døme, eg har ikkje eingong prøvd det, men eg vil vera i stand til å køyra slike spel dersom eg ynskjer det.

 

PS: En real nynorsking. Dem er det ikke mange av

 

Det stemmer. Eg er nynorskmann til opp over hovudet.

 

Rekner med det er Skjermkort og ram du meiner.

 

Sjølvsagt. Det går berre litt for fort i svingane, og hjernen jobbar ikkje like raskt som fingrane gjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...