Spragleknas Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Er lei av folk som synes å ha hørt noe av en kompis og sprer usanne fakta som om det var en selvfølge !!!! Er du ikke sikker så hold kjeft... eller vær ydmyk i fremstillingen av dine kunnskaper (ja, lugah.... tenker spes. på ditt utsag nå, men gjelder mange) Endret 24. september 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Edit Endret 26. september 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 oooh ooh.. Om å gjøre å være taper da! Lenke til kommentar
lugah Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er lei av folk som synes å ha hørt noe av en kompis og sprer usanne fakta som om det var en selvfølge !!!! Er du ikke sikker så hold kjeft... eller vær ydmyk i fremstillingen av dine kunnskaper (ja, lugah.... tenker spes. på ditt utsag nå, men gjelder mange) slapp av du, ikke tro jeg tar meg nær av ditt inlegg. Skrev liksom til slutt på det siste inlegget mitt at jeg ble litt usikker, dumt og lese! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg76, bare fordi du er pro, har masse skills etc trenger du ikke slenge med leppa.. "ikke snakk for jeg vet så mye og har alltid rett".. La folka utrykke sin mening.. Fint at du har rett, men andre må få prøve seg.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Beklager dersom det ble "strengt", men synes det er skummelt når folk er "skråsikre" uten å ha pålitelige kilder.... Igjen: Sorry... EDIT: Leifer Endret 26. september 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 ikke her i Brumunddal.. her er det daglig kost!! Haha. Kommer selv fra Brumunddal og har sett noe av det jeg også. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det er klin umulig å framstille 96% i ett himkokaparat. Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 lag 100% alkohol å la meg inhalere det Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Et litt på siden spørsmål: Hva skal man egentlig med 96%? Bli såpass full at man ender opp på pumping? EDIT: Leif? Hvor er du? Endret 29. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
lugah Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Man kan fint drikke 96% uten om og bli pumpa og bli wasted. Jeg har drukket 96% mange ganger, aldri blitt pumpa men blitt wasted. Men man lærer og drikke med måte med 96% også. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 On 9/26/2004 at 7:42 PM, Thlom said: Det er klin umulig å framstille 96% i ett himkokaparat. Hallo 2004, dette er 2020. I år så startet vi året med en pandemi. Norge gikk veldig kjapt tom for håndsprit (Om et par år så vil du se at slikt begynner å dukke opp på arbeidsplassen din). Veldig mange gikk da i gang med googling (søking, som altavista) av hvordan lage etanol. Det viser seg at i 2020 så kan man lage 96% med et bryggekar i plast, noen meter 12mm kobberrør, effektregulator, en grilltenner samt noe gjær, sukker og vann. Det er slutt på de tidene hvor hjemmebrent luktet en blanding av rumpe og ballesvette og du lå i fosterstilling i 2 dager etter inntak. Når kan hvermannsen lage dette på rommet sitt helt lukt og risikofritt og med hjelp av 2 meter kull så får man den reneste alkohol som man kan smøre sine smittebefengte hender med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå