Skurupu Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Nå har jeg leitet lenge. Men finner ikke ett eneste nettsted med alle disse til salgs. Alle varene skal helst være på lager. Og aller helst skal varene bli sendt fra norge slik at jeg slipper fortolle varene. - Logitech® Internet Navigator™ Keyboard Special Edition - Logitech® MX™510 Performance Optical Mouse - fUnc sUrface1030 dual-side Black Kan noen hjelpe meg? Endret 24. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Movida, PCEksperten, Amraam og StartIT har i alle fall alle varene Endret 24. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Oj, takker for raskt og presist svar! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Faktisk, så hadde ingen av de butikkene tastaturet jeg ville ha. Jeg må nemlig ha special edition versjonen. Endret 24. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Så vidt jeg har fått med meg, så er ikke SE utgaven til salgs lenger. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hva er forskjellen på vanlig og SE? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Vanlige er hvit, mens SE er svart Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) SE er til salgs på www.logitech.com. Forskjellen er ikke bare fargen, men også noen ekstra funksjoner. Som for eksempel volumhjulet. Det er derfor jeg skal ha det. Endret 24. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Er det noen som veit om det er volum kontroll på den vanlige hvite utgaven også? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Er det ikke bare til å se på bildet da? Det er et sånt media-kontrollpanel i midten øverst der og jeg skal pokker meg bli forundret dersom du ikke kan stille inn lyden der. Jeg anbefaler deg å google etter bedre bilder Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har snakket med en som hadde nøyaktig det tastaturet. Og han sa at det var volumkontroll på det. Så da blir det nok det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå