JimRamse Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er vel ikke diskusjon dette. Mere spekulasjon spør du meg. er vel snart 100 sider med spekulasjoner på Futuremark.com.Bliir spennende å kjøre denne testen i allefall. Men plager meg litt at det bare er 3 game-tester da... -Return To Proxicon (eller.noe slik) - Skummel skog - Flyvende båt med Stort langt uhyre i vannet:D Skulle gjerne sett kanskje 3 tester til jeg. Enig der. 3 tester er litt lite. Men gleder meg til å få 600 - 700 poeng igjen :!: Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er vel ikke diskusjon dette. Mere spekulasjon spør du meg. er vel snart 100 sider med spekulasjoner på Futuremark.com.Bliir spennende å kjøre denne testen i allefall. Men plager meg litt at det bare er 3 game-tester da... -Return To Proxicon (eller.noe slik) - Skummel skog - Flyvende båt med Stort langt uhyre i vannet:D Skulle gjerne sett kanskje 3 tester til jeg. Enig der. 3 tester er litt lite. Men gleder meg til å få 600 - 700 poeng igjen :!: hvis du får 600-700 poeng så får jeg sikkert error: old hardware Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 the word is DOWNLOAD which will turn into a link as soon as the word is complete.. Jeg har ikke sett noe til en D.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vi får se hva som dukker opp ikveld... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 the word is DOWNLOAD which will turn into a link as soon as the word is complete.. Jeg har ikke sett noe til en D.... hørt om å stokke om på bokstavene ? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 kommer det til å bli litt storm av nedlastinger når likene blir til link eler? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 kommer det til å bli litt storm av nedlastinger når likene blir til link eler? Ja. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) kommer det til å bli litt storm av nedlastinger når likene blir til link eler? Ja. De har uten tvil greid å skape store spekulasjoner allerede så det blir spennende å se om serverne takler massen. Nesten fristende å gi dem poeng for nedlastingshastigheten akkurat den dagen, som en revenge for de dårlige resultatene vi sannsynligvis får i den nye versjonen. Kjøpte ikke akkurat AMD64 og Gainward GT for å blir slaktet av ny 3Dmark Edit: Jeg tipper også "DOWNLOAD" så da må det bli L-O-A eller D i morgen. Sveinl. Endret 27. september 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvor mye krever ikke det. Det er ikke sånt prog man gleder seg til, man gruer seg til å teste det. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Ser ut som den kommer imorgen gitt. Er ikke lengre noe bokstav, bare nedteller. Skal vel slippes om ca 27 timer hvis ikke jeg har regnet helt feil. Endret 28. september 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den kommer i morgen tidlig ser det ut som ja... Dette med DOWNLOAD var jo ikke mer enn et løst rykte... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ca.26timer igjen og vi gleder oss noe jævlig Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ca.26timer igjen og vi gleder oss noe jævlig Jævel????hehehe Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ser ut som at det kan bli i morgen ja... med mindre det er et mellomrom i teksten deres Sveinl. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Ser ut som at det kan bli i morgen ja... med mindre det er et mellomrom i teksten deres Sveinl. Det jeg begynte å tenke på også OWND YOU kanskje? Hvis det blir sånn tror jeg det blir opprør og folkeaksjoner i gatene Endret 28. september 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er vel ikke diskusjon dette. Mere spekulasjon spør du meg. er vel snart 100 sider med spekulasjoner på Futuremark.com.Bliir spennende å kjøre denne testen i allefall. Men plager meg litt at det bare er 3 game-tester da... -Return To Proxicon (eller.noe slik) - Skummel skog - Flyvende båt med Stort langt uhyre i vannet:D Skulle gjerne sett kanskje 3 tester til jeg. Jeg syntes det er bra med få tester jeg. Blir fortere lei hvis det er så mange og det tar 15 - 20 min å teste... Men med få tester, mere unøyaktig score... Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Tipper 15:00 i morgen Onsdag 29.09.04 etter å ha regnet på sekundene Sveinl. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kommer sikkert noe nytt da. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ca en halvtime til 3DMark05 slippes eller neste countdown starter, etter mine bergninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg