Gå til innhold

3DMark05 slippes Onsdag 29.09.04 15:00?

Anbefalte innlegg

Er vel ikke diskusjon dette. Mere spekulasjon spør du meg. er vel snart 100 sider med spekulasjoner på Futuremark.com.Bliir spennende å kjøre denne testen i allefall. Men plager meg litt at det bare er 3 game-tester da... :(

-Return To Proxicon (eller.noe slik)

- Skummel skog

- Flyvende båt med Stort langt uhyre i vannet:D

Skulle gjerne sett kanskje 3 tester til jeg.

Enig der. 3 tester er litt lite. Men gleder meg til å få 600 - 700 poeng igjen :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel ikke diskusjon dette. Mere spekulasjon spør du meg. er vel snart 100 sider med spekulasjoner på Futuremark.com.Bliir  spennende å kjøre denne testen i allefall. Men plager meg litt at det bare er 3 game-tester da... :(

- Skummel skog

Enig der. 3 tester er litt lite. Men gleder meg til å få 600 - 700 poeng igjen :!:

hvis du får 600-700 poeng så får jeg sikkert error: old hardware :p

Lenke til kommentar
kommer det til å bli litt storm av nedlastinger når likene blir til link eler?

Ja.

De har uten tvil greid å skape store spekulasjoner allerede så det blir spennende å se om serverne takler massen.

Nesten fristende å gi dem poeng for nedlastingshastigheten akkurat den dagen, som en revenge for de dårlige resultatene vi sannsynligvis får i den nye versjonen. Kjøpte ikke akkurat AMD64 og Gainward GT for å blir slaktet av ny 3Dmark :p

Edit: Jeg tipper også "DOWNLOAD" så da må det bli L-O-A eller D i morgen.

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar
Ser ut som at det kan bli i morgen ja... med mindre det er et mellomrom i teksten deres  :p

Sveinl.

Det jeg begynte å tenke på også :p

OWND YOU kanskje? Hvis det blir sånn tror jeg det blir opprør og folkeaksjoner i gatene :roll:

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
Er vel ikke diskusjon dette. Mere spekulasjon spør du meg. er vel snart 100 sider med spekulasjoner på Futuremark.com.Bliir spennende å kjøre denne testen i allefall. Men plager meg litt at det bare er 3 game-tester da... :(

- Skummel skog

Jeg syntes det er bra med få tester jeg.

Blir fortere lei hvis det er så mange og det tar 15 - 20 min å teste... :ermm:

Men med få tester, mere unøyaktig score...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...