Gå til innhold

Hvordan får du tilbake Iso-filer

Datanerden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke helt hva du mener...får de endelse .iso eller har de bare blitt av assosiert med programmvaren. hvis det er det siste du mener behøver du bare å høyreklikke på fila og velge properties deretter åpne i og det programmet du bruker til avspilling, husk å hake av for alltid bruke valgte progamm. Håper du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
skjønner ikke helt hva du mener...får de endelse .iso eller har de bare blitt av assosiert med programmvaren. hvis det er det siste du mener behøver du bare å høyreklikke på fila og velge properties deretter åpne i og det programmet du bruker til avspilling, husk å hake av for alltid bruke valgte progamm. Håper du skjønner hva jeg mener.

Hvis det er dette som er problemet må du holde inne shift-tasten (den du bruker for å få store bokstaver) mens du høyreklikker. Dersom du ikke gjør det, vil du ikke få alternativet "åpne i".

Lenke til kommentar

Da jeg hadde Windows 2000 på datamaskin mi. Så hadde jeg et lite uhell med datamaskina mi da jeg i oppstarten så får du selvsagt Windows Profesjonell 2000 over så teller den antall filer du har på datamaskina di. Jeg tror det var en slags form for scandisk. Når det var ferdig. Så kom jeg innpå datamaskina mi på der fant jeg 3 mapper som stod Found 001,Found 002 og Found 003 så når jeg gikk innpå mappene så jeg en masse tall og iso som foreksempell: 24500.iso. Det er ikke virus for jeg kjørt virusscanneren som heter AVG som ikke fant noe virus i det hele tatt. Men det som er rart med det er at jeg kan hør mp3-filene og se 2 av Divx-filmen 2fast2Furious. De to filene på 670 mb og 708 mb. Men jeg får ikke opp bildene som er forandret fra jpg-filer til iso-filer. Som jeg skulle gjerne ha sett. Men jeg se tydelig på egenskaper at de bildene er på 32 kb,Mp3-filene er på så mange mb og filmene er på så mange mb. Så har jeg så så mange filer som jeg ikke vet hva er til i en mappe som jeg tenkt at skal være sammen satt til en fil. Så jeg vet ikke om det går ann å få det tilbake. Jeg skulle helst hatt det tilbake. For det var mye filer som jeg ikke får tak i igjen på grunn av at jeg lastet det ned på linkeparty for lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...