Boralis Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Topic sier vel det meste , men er ute etter linker til bra høytalere som samtidig ser lekre ut . Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) http://www.procom.no/infoShop/isProductDis...p?details=23257 Knall lyd. Knall pris, men dette er studio monitorer da, ikke vanlige høyttalere. Fikk mine i dag, helt herlige, disse er dessuten passive menmen. Endret 24. september 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 skal du ha surroundanlegg til pc eller vanlig inne anlegg? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Hvis du ikke setter noe tak på pris så dreier nok diskusjonen sakte men sikkert inn på ultra-high-end Hifi-utstyr... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hvis du ikke setter noe tak på pris så dreier nok diskusjonen sakte men sikkert inn på ultra-high-end Hifi-utstyr... Nei tenkte da på utstyr som var kjøpenes for en vanlig mann . Skulle nok ha skrevet det med en gang , men det dreier seg om høytalere til PC uansett system , men utseende er viktig. Endret 24. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) manhar jo creative itrigue og jbl creature da, de er jo ganske design-høytalere. edit: manglet et mellomrom Endret 24. september 2004 av Agilex [X_Lab] Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 www.itbutikken.dk, har ett sett med ozaki 5.1 høytalere som er både billig og bra Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Det er mange å velge blant, (har du skjekket gjennom prisguiden?) Er du på jakt etter stil eller at de er kule? Betyr pris noe? Høye eller firkanta? Alle er tatt fra produktguiden OZAKI Logitechs nyeste Altec Creative :S JBL Logitech - disse skal være å anbefale Harman Klipsch Disse synes jeg er tøffe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Jepp,det var en del der . Ja er ute etter "stilige" høytalere som samtidig låter bra . En annen ting med det samme ,hvordan er lyden i Logitech Z-680 ? Endret 24. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Du har kanskje sett denne: Test av dinside Når det er godkjent av THX og Dolby er det nok shit bra kvalitet. Få Hjemmehøytalere som er godkjent der Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 er ikke thx sertifisering nærmest noe man kjøper seg da? Har hørt at det er relativt lett å få den. Ikke lynsj meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
Winters Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Harman er bra som sagt... Lenke til kommentar
Valent Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Ikke lynsj meg om jeg tar feil du tar feil. Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) *EID* ! Men Lærern min har noen creative høytalere som ser ut som flymotorer, drit kule, men jeg klarer ikke finne dem på nettet. Z-680 er også godkjent av Dolby, det er en større prestasjon enn THX. Endret 24. september 2004 av PoWit Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Elkjøp selger de her jeg bor ihvertfall. Tror nok de er noen hakk under det andre har anbefalt her. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text PLZ ELKJØP! Endret 24. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
1955 Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Klipsch Promedia , det nye 2.1 settet til rundt Kr. 2000 . Da er i alle fall lyden sikret. På design er vel de nest siste Itrigue "snappy", ser de selges for 7-800. Syns lyden på Klipsch Promedia 4.1 oppveier et anonymt ytre, spesielt til musikk. Smak og behag ? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 En annen ting med det samme ,hvordan er lyden i Logitech Z-680 ? Den er toppen den... sitter og hører på dem nå og dem klarer seg bra... Lenke til kommentar
Folo Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 har selv altec lansing 2100 og de matcher enhver lcd perfekt, det finnes dog høytalere med mere trøkk i, men det spiller bra nok for min del. Er sjeldent jeg spiller så veldig høyt på pcen. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Klipsch ProMedia GMX D-5.1 er meget kuule ja Ser bra ut og høres også bra ut 3990 kr hos Audiocompaniet http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=18694 http://www.klipsch.com/product/product.asp...5§ion=specs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå