Gizmokvakk Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Har en gammel VapoChill (SE) til socket A som var i bruk i ~2år. Så gikk hovedkortet i stykker, et Abit KT7A-Raid. Jeg var lei av å være så forsiktig med å montere evaporatoren på de skjøre amd prosessorene og kjøpte meg et Abit IS7 og en P4. Problemet er at socket A og socket 478 ikke passer sammen. Jeg tenkte å kjøpe en: Men ettersom jeg har lite penger (fattig student) er det uaktuelt. Derfor vil jeg prøve å lage en egen festemekanisme. Det jeg hadde tenkt var å kappe en bit plastikk slik: Og bruke skruer med fjær for å feste den til hk. Det jeg lurer på da er: 1. Hvor får jeg tak i plastikk som er 5-10mm tykk 2. Hvordan isolerer jeg dette ordentlig så jeg ikke får kondens Endret 24. september 2004 av Ma'anagal Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Clas Ohlson har 8mm plexi til 49,- Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du får kjøpt neopren hos rørleggere dette er formet som et rør for å tre utenpå vannrør , du finner sikkert riktig dimensjon for det kjølehodet . Ellers finnes det sett med neoprenmatter , tror netconnection har slike . Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Takk for kjappe svar Fant 8mm tykk acryl på Clasern, får kappe til i løpet av uka. Når det gjelder neopren, hva er forskjellen på åpen og lukket neopren? Har også hørt om dielektriskfett, hva er det? Endret 25. september 2004 av Ma'anagal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå