Qwert123 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hei!! er litt noob når det gjelder bestilling av rett utstyr til dataen men for noen dager siden bestilte jeg en harddisk men da den kom såg jeg at jeg hadde bestilt feil skulle visst være en annen. dette var den jeg bestilte http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=54 skal visst være en annen... men så skulle jeg returnere den... men det gjikk ikke fordi forseglingen hadde blitt brutt er det ingen mulighet for meg å få returnere den da eller? ville helst hatt tilbake de 1000kr den kostet... Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du har 14 dagers full angrerett, det vil si at du kan returnere noe innen 14 dager uten noen som helst grunn, så lenge embalasjen ikke er skadet/tegnet på. Kontakt Netshop og de forstår nok problemet. Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 okey takk for svar!! Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du har 14 dagers full returrett på varer som er handlet over internett. Så fremt produktet fremstår som nytt kan du fylle ut angrerett skjemaet fra netshop sine internettsider, pakke harddisken forsvarlig inn og returnere det til netshop. Hvis du snakker med dem på forhånd kan dem sikkert ordne en omlevering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå