marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er det noen som vet om det er mulig å flashe NEC2500 til dual layer dvd brenner? Synes jeg husker at jeg hørte noen rykter om det tidligere. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det er mulig med uorginal firmware. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Det er mulig med uorginal firmware. Har du en link? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Google er en fin ting, men du kan også sjekke her Lenke til kommentar
unicus Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Forstår at folk lurer på det her jeg... er utrolig mye rart du kan komme over på google. Jeg har forresten NEC 2500a selv, men jeg ser ikke nødvendigheten i å flashe den før det blir aktuelt å bruke dual layer plater uansett. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Jeg er som regel veldig flink å google, men det er ikke altid at man helt klare r å få med seg hva man skal google etter... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det er mulig med uorginal firmware. Selv trenger jeg ikke, men for bono_heads del: mister du garantien?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Selv trenger jeg ikke, men for bono_heads del: mister du garantien?? Regner med at garatien ryker, ja Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Har røket garantien pga en oppdatering allerede... Men nå vet jeg ihvertfall hvor jeg skal for å flashe opp til dual. Tusen takk for alle tips. Det er veldig vanskelig å skrive touch når man har drukket.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå