ola555 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei, Jeg har bedøk på skolen og vi bruke ferdigmodeller i excel til det meste. Vet noen hvor jeg kan finne slike modeller til feks Open Office? Modellene trenge absolutt ikke være på norsk, men dersom noen vet om slike tror jeg de ville være å foretrekke. På forhånd takk Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 OpenOffice takler ikke importere pga vbscripts i hauger? Undersøk hvilke vgs som kjører Skolelinux, og ta kontakt med en av dem (eller skolelinux direkte). De kan sikkert hjelpe deg! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Vet det har blitt laget for de fleste ferdigmodellene, har noen på jobben men jeg har selvfølgelig fri nå. og remote til jobben er opptatt av sjefen så får ikke skjekka. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 OpenOffice takler ikke importere pga vbscripts i hauger? Undersøk hvilke vgs som kjører Skolelinux, og ta kontakt med en av dem (eller skolelinux direkte). De kan sikkert hjelpe deg! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 det er en av de lengre dobbelpostene jeg har sett kyrsjo Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Faktisk nesten et kvarter!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå