ZanZel Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hey Lurer på hva man må gjøre for å få minnekortet til å funke på pc'en se nederste post ----------------------- Heisann Hoppsann Har nettopp fått meg s65 og jeg må si det er en herlig tlf!! Men det er et par ting jeg lurerer på, har lest litt rundt men men.. (-Hvordan får man bort at det står operatørens navn? (fått bort den ene linja nå bare tele2 igjen!! grrrrr)) Det var vel det eneste akkurat nå.. men det kommer sikkert mer! Håper noen kan hjelpe meg! og tusen takk for alle svar! Mvh ZanZel EDIT: redigerer bort spm som jeg har fått svar på... (eller legger til nye) Endret 28. september 2004 av ZanZel Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du kan sette det slik at telefonboken er default istedet for adresseboken: Gå til menu - phone book - default book , endre der. (sorry, har ikke norske menyer) Operatør-navnet fjerner du ved å legge inn transparent GIF som 'Logo': http://www.club-siemens.net/fun/transparent.gif Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) ok har ordnet det med adresseboken.. ble ikke helt som jeg ville, men jeg blir sikkert vant med det! Lastet ned transparent.gif og satt den opp som logo i display setup! men det skjedde ingen ting.. jeg bruker et jpg bilde som wallpaper men det skal vel ikke ha noe å si.. for det lyser igjennom med N Telenor og så Tele 2 rett under ganske irriterende siden det ødelegger hele WP'en min!! Bruker ikke norske menyer jeg heller.. så det går bra.. takk for svar! Endret 24. september 2004 av ZanZel Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ah, har du operatør som bruker 2 linjer tekst så kan du nok bare glemme å få den bort desverre... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) den er kjip! Det er rett og slett idiotisk att de har laget det på den måten. Testet litt mer, men ingen av de andre logoene fungerte heller. Litt rart att opratøren skal klare å overstyre alt sammen. Jeg vil oxo ha litt kontroll!! Skal prøve å skifte nett... kan hende det funker... EDIT: Uff nei det funka dårlig... . Endret 24. september 2004 av ZanZel Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ang .wav vet jeg det ligger ute en "sox gui", den bruker jeg, funker gull på M/cx65 sikkert på s og Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 x65 serien kan bare spille av .wav filer hvis de er lagret i 4 bit IMA ADPCM format, 8 eller 16 kiloHerz. Du kan bruke SOX GUI for å konvertere andre formater til dette, eller du kan bruke et lydredigeringsprogram som støtter dette formatet. Som f.eks. Audacity. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Ordnet det med Wav'en nå.. Det funket brillefint!! Brukte Sox Gui og kutta litt med power mp3 cutter.. så fikk jeg små fine kutt av sangene som ypperlig fungerer som ringetoner og alt mulig annet oxo!! takk takk!! Nå gjenstår kun de 2 siste spm! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 for å ta vekk kamera lyden, trenger du en datakabel. Er ikke helt sikker på hvilken lyd du skal erstatte med en tom, men sjekk 65 serie tråden. Så hvar det logo'n. Last ned en tom logo(blank) fra f.eks rabbit. Sjekk gratis avdelingen eller noe sånt, der skal det stå fjern opratør logo, så velger du siemens. Da kommer det fra en hvit skjerm. Lagre bilde(det er der men du ser det bare ikke hehe ) og bruk det som logo. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Har funnet ut av det meste nå.. etter en del lesing her og der.. og selvfølgelig gode medhelplige forumfolk! Det eneste som gjenstår er å få bort at det står tele2 på displayet.. men det ser det ut som om vi må vente til tele2 faktisk fikser selv! Ellers så skal dere ha takk for hjelp! Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 det er det vøtt.. at alt er så sinnsykt tungvindt med S65.. og hvordan kan itavisen sin test si at spillene på mobilen er bra? Når de så vidt fungerer? Lenke til kommentar
efoo Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 det er det vøtt.. at alt er så sinnsykt tungvindt med S65.. og hvordan kan itavisen sin test si at spillene på mobilen er bra? Når de så vidt fungerer? sier vel mer om brukeren.. Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tele 2 har base i sverige, eneste måten å få vekk logoen på er å dra til sverige :!: Lenke til kommentar
lodott Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 det er det vøtt.. at alt er så sinnsykt tungvindt med S65.. og hvordan kan itavisen sin test si at spillene på mobilen er bra? Når de så vidt fungerer? Fungerer jo fint de...eneste er bilspillet som hakker litt i meste laget. Worms går helt fint. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 (endret) bilspillet har jeg ikke prøvd engang.. men syns ikke akkurat at worms gikk hakkefritt.. battleships derimot gikk glatt.. Tele 2 har base i sverige, eneste måten å få vekk logoen på er å dra til sverige De har faktisk svart på forespørmål om dette.. og sagt at de skal prøve å fikse det..! EDIT: eller ikke.... fant nettopp ut av siden tele2 opperer fra sverige som nevnt.. har de ikke noe eget nett i norge (duh) selv om jeg mente å ha lest det et sted.. faen ta roaming av telenor nettet.. vil mye heller ha klart display!! Endret 26. september 2004 av ZanZel Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Hey Lurer på hva man må gjøre for å få minnekortet til å funke på pc'en hvordan minnekortleser trenger man? og vil det passe siden det er så lite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå