SnowDOG_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei! Så banneren til komplett der det selges en 42" Shark EPT-4210AP plasma skjerm til 20995,- Har noen erfaring med denne? Trenger egentlig kjapp og seriøs svar. Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har hatt den samme skjermen for øyet i litt over en uke nå, det eneste jeg kom over av info utover den testen utført av lyd & bilde (forøvrig en gammel test fra desember 2003) var en forumpost på www.hjemmekino.no. http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?t...highlight=shark Han som har litt peil forklarer at det er et eldre LG panel som brukes i shark skjermene. Det som jeg føler trekker opp med skjermen er at man får tv-tuner, 2x scart og komponent innganger til den prisen. Men det der med kontrastnivå samt at det er et "utdatert" panel som brukes i den får meg til å tvile litt. Skulle ønske det kom noen flere tester av den på nettet. Nå har dog komplett fått inn Panasonic sin 42"...så jeg går og sikler etter den også .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå