TCi Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei Jeg driver å eksperimenterer med "theme" endring på siden min. Jeg har fått det til slik jeg vil ha det, men det er ett problem. Siden fungerer fint i Opera 7.5, men i Internet Explorer så vil ikke themen som er valgt følge siden jeg klikker på. Altså den vil bare gjelde for siden som jeg befinner meg i. Dersom jeg klikker på themen jeg vil ha og velger en ny link, så vil alt nullstille seg til den standard CSS filen. Håper jeg gjorde meg forståelig. Dersom dere vil sjekke ut problemet selv så kan dere klikke dere inn på hjemmeside knappen under. Her er kilden til theme endreren: <link rel="stylesheet" type="text/css" href="basic4.css" title="standard"> <link rel="alternate stylesheet" type="text/css" href="basic5.css" title="svart"> <script type="text/javascript" src="styleswitcher.js"></script> (Link type) <a href="#" onclick="setActiveStyleSheet('standard'); return false;" class="meny">Standard</a> | <a href="#" onclick="setActiveStyleSheet('svart'); return false;" class="meny">Svart</a> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå