Christopher Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Tror ikke folk leser innlegene om hva som er problemet: Alle filene ligger der som de skal med rikitg størrelse, informasjon osv. men jeg får ikke åpnet noen av filene (.doc, .mp3, .jpg, .zip osv.) Jeg mener at CD'en er brent med adaptec easy cd creator og det er det eneste jeg vet! Takker for hjelp, men LES hva problemet går ut på! Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 OK, Opprett en ny mappe på maskinen. Gå inn på CDen og merk alle filene. Kopier alle filene inn på mappen du laget. Fungere det? Hvis det. Merk EN av filene og høyreklikk og velg egenskaper. Er filen skrivebekyttet??, se på sikkerhetsinstilningene, legg til en ny tillatelse, med nanvet "alle", og gi denne full tilgang. Kommer du nå lengre med det?? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Får ikke kopiert over filene, mente å huske at jeg fikk det til men det forklarer kanskje mye "Cannot read from the source file or disk" eller "The parameter is incorrect" Flere forslag? Endret 11. oktober 2004 av Christopher Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Forsatt ikke kommet noen vei! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har du brenneprogram?? Prøve å kopier CDen. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Har prøvd å lage isoer osv. med diverse programmer. Men ingen av disse isoene har fungerende filer på seg! Er det flere forslag....takk for hjelpen så langt! Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har du prøvd dette programmet? http://www.cdroller.com/ Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Tusen takk Tag1! Ditt innlegg var det som hjalp meg og programmet du anbefalte viste at bare et fåtall av filene faktisk var brent ut på cd'en, og da er det ikke mye å gjøre! Så da vet jeg hva som er galt! Tusen Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå