gtpassat Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei dere har fått tilbud igjennom jobben på en pc men den har pci express skjermkort, er dette noe å satse på?? Tenker da på oppdateringer og slikt. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei dere har fått tilbud igjennom jobben på en pc men den har pci express skjermkort, er dette noe å satse på??Tenker da på oppdateringer og slikt. Hvilket PCI-E kort da? PCI-E er den nyeste standarden for skjermkort så det kan være bra, men det er avhengig av hvilket kort du får. Er det X300SE f.eks er det gjerne ikke noe å kjøpe hvis du skal spille. I tillegg hadde det vært en fordel å vite hvilken pris du har fått og hvordan resten av maskinen er. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei dere har fått tilbud igjennom jobben på en pc men den har pci express skjermkort, er dette noe å satse på??Tenker da på oppdateringer og slikt. Når det kommer til oppdatering vil det være kjempemessig om en liten stund. Er ikke så mange kort til det enda, men alle kort vil være på PCI-E om en liten stund... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei dere har fått tilbud igjennom jobben på en pc men den har pci express skjermkort, er dette noe å satse på??Tenker da på oppdateringer og slikt. JA Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Takker for kanon kjappe svar. Kortet er x600xt 256mb. Samma maskinen som denne:) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=pci+express Må legges til at jeg ikke har hard cash til å bygge en pc nå desverre:( Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Takker for kanon kjappe svar.Kortet er x600xt 256mb. Samma maskinen som denne:) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=pci+express Må legges til at jeg ikke har hard cash til å bygge en pc nå desverre:( Den ser ikke ille ut. Det jeg lurer litt på er om du må skifte PSU hvis du bestemmer deg for å skifte skjermkort. Skjermkortet er slik jeg ser det denne maskinens svakeste ledd og kunne med fordel blitt byttet ut med tiden. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det kortet ser greit ut det.. Lenke til kommentar
tiger.no Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Carnifex har (som vanlig) et fornuftig svar. Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Takker for kanon kjappe svar.Kortet er x600xt 256mb. Samma maskinen som denne:) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=pci+express Må legges til at jeg ikke har hard cash til å bygge en pc nå desverre:( Den ser ikke ille ut. Det jeg lurer litt på er om du må skifte PSU hvis du bestemmer deg for å skifte skjermkort. Skjermkortet er slik jeg ser det denne maskinens svakeste ledd og kunne med fordel blitt byttet ut med tiden. Med fare for å virke helt idiot men hva er PSU?? Hvordan finner jeg ut om det lar seg gjøre da?? Endret 24. september 2004 av gtpassat Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Takker for kanon kjappe svar.Kortet er x600xt 256mb. Samma maskinen som denne:) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=pci+express Må legges til at jeg ikke har hard cash til å bygge en pc nå desverre:( Den ser ikke ille ut. Det jeg lurer litt på er om du må skifte PSU hvis du bestemmer deg for å skifte skjermkort. Skjermkortet er slik jeg ser det denne maskinens svakeste ledd og kunne med fordel blitt byttet ut med tiden. Med fare for å virke helt idiot men hva er PSU?? Hvordan finner jeg ut om det lar seg gjøre da?? PSU er Power Supply Unit, altså strømforsyningen, 300W begynner å bli knapt etterhvert som du stapper ting inni maskinen. Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Ok, tusen takk for super hjelp. Mange kunnskapsrike og seriøse personer her. Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Står at psu;) 'en er på 340w på hp sine egne sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå