Fosco Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hvis man hører ett svakt pip før maskinen skrur seg av, hva kan det være? Maskinen skrur seg nemlig plutselig bare av. Dette begynnte etter att jeg skiftet cpu-vifta. Er det ødelagt kjerne? Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Ingen som kan hjelpe meg :sad: Unnskyld maset!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Bare såvidt jeg orker å svare når du purrer 2 ganger i løpet av 9 minutter! men men... Er det under boot maskinen slår seg av, eller er det f.eks. etter flere timer? Går viften? Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 17:43, borre skrev:Bare såvidt jeg orker å svare når du purrer 2 ganger i løpet av 9 minutter!men men... Er det under boot maskinen slår seg av, eller er det f.eks. etter flere timer?Går viften? Unnskyld for masingen! Første gang idag gikk maskinen 2 timer. Etter att den da hadde skrud seg av, så skrudde den seg av under boot hele tiden.. Nå har den stått i noen timer og da startet den igjen. Alle viftene går. Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Ja da har jeg fått start på pc`n igjen etter att den skrudde seg av. Nå kjører jeg min XP1800 på 1150MHz for og se om det kan hjelpe! Hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Det er merkelig hvis det kan hjelpe og kjøre på 100fsb istedet for orginalt 133fsb på min XP1800. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå